Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

luni, 29 mai 2017

Perle, perlute (8)

- Îmi pun mascării de scafandru.
- Ce îți pui???
- Mascării de scafandru.
- Masca și ochelarii de scafandru?
- Da, mascării.

- Am mâncat toate bubele de pe prăjitură! anunță cel mic. Bomboane de decor erau respectivele.
- Mami, și eu vreau prăjitură cu bube!!! mă informează cel mare.

- Mami, crotezi un șoarece? (Croșetezi)
- Nuuuu, mami îmi truchează mie un șoarece! vine prompt răspunsul minorului. (tricotam)

- Mami, ce faci acolo? Sper că nu troci iar! (Tricotezi)

Când ne plictisim în trafic, ne uităm după semne de circulație și sigle de mașini. De curând, în fața noastră o Skoda la semafor. Cu sigla aferentă.
- Ce scrie acolo? întreabă cel mare.
- Citește tu, fac eu pe deșteapta. Știe să citească, deci mă așteptam să aud ”Skoda” sau ceva similar.
- Nu e voie cu șarpe în mașina asta, vine răspunsul halucinant.
Mă uit la chestia aia verde de pe siglă și mă bufnește râsul.
- Nuuuuuu, se activează și micuțul, nu e voie cu dragon!
Asta după ce au văzut nenumărate semne de interzis: cu țigară, cu câini, cu înghețată, cu role, cu bicicletă, cu animale, cu costum de baie (!).

Conversație între copii:
- Mămicile și tăticile și bunicile au barbă!
- Nuuuuu, bunicile nu au barbă, numai tăticile!
- Tăticurile și mămicurile! îl corectează cel mare.
- Copii, doar bărbații au barbă, adică tăticii. Mămicile și bunicile nu au barbă.
- Io când o să fiu tătic, o să am barbă, conchide cel mare.
- Io când o să fiu mămică o să am și eu barbă! se apără cel mic.
- Copilași, amândoi sunteți băieți, voi puteți fi tătici, numai fetițele pot fi mămici - fără barbă! adaug eu, sperând să rezolv dilema.
- Dar ne trebuie și o mămică, altfel nu putem fi tătici! zice cel mare. Eu o să fiu tătic și frate-meu mămică.
- Puiule, o să aveți fetițe ca soții și mămici pentru copii. (bine, eu așa sper, nu încep aici vreo discuție despre cele 17 sexe recunoscute și toate combinațiile familiale posibile între ele).
- Daaaa, zice cel mic, mami o să fie mămică, ea e fetiță, noi o să fim tătici.
Serios, geniu mic?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu