Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 4 mai 2017

Perle, perluțe (7)

Se scarpină la scutec, și se tot scarpină. Anume, cu cablul de la încărcătorul de mobil.
- Puișor, te mănâncă ceva?
- Îmi pun baterie!

Desenează miriade de figuri cu ochii închiși, oarecum în poziții anormale pe pagină.
- Ce sunt ăștia?
- Puișori de Donald (rățoiul Disney).
- Și dorm?
- Nu, mami, sunt leșinați.
Abia îmi stăpânesc râsul.
- Și de ce au leșinat?
- Mami, știi că nu e frumos să mă întrerupi când eu desenez.
- Scuze.
Dar nu mă pot abține:
- Auzi, dar de ce au leșinat? Erau bolnavi? Li s-a făcut rău?
Artistul mă ignoră plictisit, mai îmbunătățește capodopera pe ici, pe colo.
- Să-i ducem la doctor? continui eu.
- Mami, dacă vorbești tot timpul nu pot să fiu atent la ce desenez și uite, acuma au murit toți!
Întoarce cu un gest sugestiv foaia pe partea încă nedesenată.
- Cum, au murit??? Pfoa, îmi pare rău... nu i-am putea învia?
Îmi face hatârul și desenează alte figuri, cu ochii pe jumătate deschiși.
- Wow, ce bine!
- Mami, iar vorbești? Vrei să îi omori și pe ăștia?
Am tăcut, asasina de mine :))).

Împachetează tacticos chestii într-o pungă.
- Ce faci, arici mic?
- Eu sunt Iepurino.
- Ce faci, Iepurino?
- Împachetez mașinuțele să le duc la grădiniță.
- Dar nu e voie cu mașinuțe de acasă la grădiniță, acolo aveți altele.
- Mașinuțele de la grădi sunt prietenii lor, plâng dacă nu au voie împreună. Haideți, mașinuțelor, plecăm la grădiniță! conchide copilul, și iese pe ușă cu punga grea nevoie mare după el. Kilogramul de mașinuțe casnice vizitează deci tona de mașinuțe instituționalizate.

Dialog halucinant pe timp de noapte:
- Mami, nu pot să dorm!
- Hai in brațe.
- Nu vreau.
- Vrei să dormi azi cu tati? 
- Nu, mami, eu nu pot să dorm decât cu fetițe! 
Wtf, deja??? La puțin peste 6 ani??? 
- Viezurele mamei, cu ce fetițe te gândești tu să dormi? întreb, foarte aproape să izbucnesc într-un râs isteric. 
- Cu tine, mami, tu esti fetiță.
Aha, acuma m-am mai liniștit, educația sexuală modernă dă roade. 

- Mami, eu sunt salvator. Uite, cand se îneacă cineva, eu îl trag afară din apă, așa!
Îmi demonstrează cum procedează el la trasul din apă al victimei. 
- Auzi, Iepurino, tu nu știi să înoți. Uite, eu te salvez dacă te îneci în apă! își asigură el fratele mai mic.
- Nu mă înec! 
- Dacă te îneci...
- Nu mă înec! urlă micul.
- Ba te îneci! 
- Nu mă îneeeeec!
- Dacă te îneci, el te salvează, încerc eu o intervenție. 
- Nuuuu măăăă îneeeeec! 
- Ba te îneci! Te îneci! insistă cel mare. - Te îneci, că tu ești mic, nu știi să înoți, și pentru că m-ai supărat eu nu te mai salvez!!!
Să mai îndrăznesc să îi duc împreună la piscină?  

- Mami, tu te duci la sevici? mă interoghează micul de cu dimineață.
- Da.
- Și eu? 
- Pe tine te duc la grădiniță.
- Mami, mai bine te duc eu pe tine la sevici.
- Multumesc, dragule, du-mă. 
- Dar întâi mă duci tu cu mașina la grădiniță și pe urmă vii să mă iei să te pot duce la sevici. 

- Vreau bani! mă întâmpină Iepurino în ușă.
- Huh... pentru ce?
- Vreau la magazin. 
- Așa, ce dorești de la magazin? 
- Biscuiți.
- Ok, și cu banii vrei să plătești pentru biscuiți? 
Se uită la mine deconcertat. 
- Nuuuu... banii sunt pentru mine, să mă joc cu ei. Biscuiți cumperi tu! 
- Cu bani.
- Nu cu banii mei! se apără copilul. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu