Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 27 aprilie 2017

Revenire în forță

Presupun că mama are întotdeauna dreptate. A mea. Poate, prin extensie, mi se aplică și mie, în ceea ce privește mămiceala.
Ce-am vrut să spun?
Că azi mă simt deosebit de bine. La început mi-a fost rău, nu credeam că ziua asta poate să îmi aducă nimic altceva decât tristețe și sentimentul de neadecvare obișnuit în ultima vreme.
Pe urmă am pus mâna să scriu ceva - ceva plin de venin, de aluzii, de figuri de stil gen ”ești o imbecilă, dar nu am voie să spun așa pe șleau, că nu am chef să îți plătesc nici un ban obligată de Justiție, așa că mă exprim politicos cale de 3 pagini ca să ajungi singură la această concluzie”. Dacă știam că mă voi simți atât de bine aș fi scris demult mizeria asta. E tare, frate! Me rocks! Crez chiar că mi-am ratat o carieră promițătoare în drept, deși n-am cochetat niciodată cu ideea.

Cineva are ceva cu pruncul meu. Nu știe încă ce monstru a zgândărit. De fapt, abia în timp ce scriam mi-am descoperit și eu monstrul interior... Sunt deosebit de încântată de cunoștință! Aștept cu nerăbdare colaborările noastre ulterioare - că vor mai fi destule.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu