Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

duminică, 19 martie 2017

Perle, perluțe (6)

Încearcă să repete după mine:
- Poțoc! Ești un poțoc mic! (pe ardelenește, șobolan).
- Țiococ!
- Poțoc!
- Nu sunt așa ceva!

- Sunt un dinozaur mic! urla minorul.
- Aha... si eu? intreb.
Se uita la mine cu multa, multa dragoste:
- Tu esti un dinozaur maaaaare!
Multumesc pentru superba apreciere!

- Vreau o cochilie de melc.
- Bine, sa vedem de unde putem face rost. Si tu? il interoghez pe frate-sau.
- Eu vreau o cochilie de mamaruta!

Mergem sa cumparam pantofi pe incercate - o placere de care m-as scuti, dar nu-i posibil. Copiii se planteaza in fata ecranului din magazin, eu aleg pantofii de incercat, incalt, descalt, motivez pruncii sa umble cativa pasi in noii pantofi, transpir, iar aleg pantofi. In sfarsit, gasesc pentru amandoi ceva decent si potrivit ca marime, pfui, norocul meu. Plecam, baieti! 
In momentul ala cel mare arunca o privire la pantofii din mana mea, exprimandu-si speranta ca-s pentru frate-sau. Cand afla ca sunt pentru el, incepe sa urle. Avand in vedere ca trecusem oarecum de varsta tantrumurilor, ma surprinde pe picior gresit. 
- Bine, dar ce au astia, de ce nu ii vrei? Ca doar iti sunt buni.
- Sunt albaaaaastri! urla pruncul.
- Doh, vrei alta culoare? 
- Daaahhaaaa!
Mai erau disponibile variantele verzi si maro, oribile in opinia mea, dar sa lasam copilul sa isi aleaga singur pantofii, doar e destul de mare...
Imi ia pantofii albastri din mana, ii duce inapoi la raft si se intoarce cu o pereche roz cu sclipici.
- Astia sunt pantofi de fetita, zic eu neinspirata.
Urlete de tristete adanca. Daca ar fi pui de lup, l-ar lauda toata haita. Fiind pui de om intr-un magazin de pantofi plin cu dame, ne alegem cu priviri piezise.
- Uite, si tu si fratiorul tau aveti pantofi verzi sau albastri, sau cu McQueen, sau rosii... dar roz poarta doar fetitele. 
- Eu nu fetita, pantofi roz! se apara minorul, incaltat deja cu ceva cipici cu unicorn si printesa, roz de ma lua cu ameteala. Frate-sau mai mare ii urmeaza exemplul. 
No bun. In concluzie, am ajuns acasa cu pantofi cu Elsa, pantofi roz cu inimioare si sclipici si o pereche de papuci de casa cu ponei pentru mine. 
Si da, pe ai mei ii pastrez, pe ceilalti ii voi schimba pe furis cu niste incaltari normale de baieti :). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu