Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

duminică, 14 august 2016

Perle, perluțe (3)

Cel mic:
- A'buzu'!!!
Nu, nu reclamă vreun abuz, doar ce a trecut autobuzul :)).

Cocodilu'... Cacadilu'... Si Oac... Mami oac! (Vrea sa spuna ca ne jucam de-a mami e broasca).
Tigu' si leuuuu.
Masina taxi tutu nino!

- Du-te, iepulule!
(Du-te, iepure!)

Pantea os - Pantera roz

- Masina de pilitie!
- De politie.
- De pulitie!

M-am lilit! (Julit).

Amutzele (Masinutele)

Mute, mute tutulele
(multe, multe masinute)



Cel mare:
- Îmi trebuie un plasture să nu mi se infecteze tristetea asta.

6 comentarii:

  1. :)) Cel mic e delicios, cel mare e grozav! Uite o tema pentru acasa: tristetea se poate infecta? Eu stiu pentru ce-a avut el nevoie de plasture, dar fara sa vrea, a spus ceva interesant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cei mici sunt atat de simpatici, nevionovatia si inocenta lor ii fac atat de dulci mai ales cand stalces cuvintele. Zilele trecute i-am luat o jucarie interesanta din carton 3d, o chestie noua (poate va intereseaza https://kiddobox.toys/produs/nava-spatiala/) o naveta spatiala. Pe langa faptul ca se tot invartea entuziasmat si curios pe langa mine, tot repeta nava patiala, nava patiala. Degeaba incercam sa il fac sa pronunte corect, curiozitatea era prea mare, asa ca dupa ce am asamblat nava patiala, am inceput sa coloram si sa ne distram.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mai faceti, sunteti bine? N.ai mai dat de ceva timp pe aici! Sper ca e totul ok! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am dat, dar n-am mai scris. Nu ne merge asa de bine, ma ocup cu diverse si efectiv nu am nervi sa mai scriu deocamdata. Dar urmaresc blogosfera, ca si inainte :)).

      Ștergere
  5. Îmi plac atât de mult perlutele copiilor!

    Povestea cu plasturele mi-as pune-o pe un tricou, as face impresie printre cei cu care am de a face, uneori.

    RăspundețiȘtergere