Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

vineri, 27 mai 2016

Perle, perluțe (2)

- Pleacă de aici, mami urât! 
Citatul complet din Bobiță și Buburuză fiind "Pleacă de aici, păianjen urât"! Evident, era tot ce îmi dorisem vreodată să aud de la copiii mei. 

Mango mit căpșunen und Ananas...

Trezit din somn,  Iepurino se ridică brusc pe genunchi, urlând jalnic "Mamiiii". Fiind lângă el, îl iau în brațe. Sau încerc, pentru că se zbate, urlând pe jumătate adormit "Pisicaaaaaa". Asta poate însemna orice: iepurele, pisica, ursulețul, Cesulețul Timpulescu. Apoi "Afiiiii", care e broasca (da, știu, nu aduce deloc). Apoi "Fiiiaaa" - vecina Sophia. Apoi mormăie "Pa pa", face cu mâna și se culcă la loc, lipit de mine, nu înainte de a cere "apaaaa" pe un ton jalnic. 
Cresc un actor sau un romancier.

"Beca beca", mormăie mezinul. "Itoo beca!". Frate-său se conformează și apasă comutatorul, aprinzând becul. Yep, a înțeles corect! Eu nu :)). 

"Abuzu' megeee!" - nu, n-am abuzat copilul, ci autobuzul merge.
"Mute mute auto" - multe mașini. 

"Mami, grădinițele astea nu sunt bune pentru mine!" mă informează fiul cel mare.
Oh, surpriză! 
"De ce, iubitule?"
"Mami, grădinița e numai pentru fetițe, eu sunt băiețel!"
Aferim!

"Mami, nu îmi place să dorm! Nu vreau să dorm! Vreau să mergem în România să dorm cu buni. Eu numai în România pot să dorm". 

Mezinul "citește", contemplând diverse animale într-o carte. Majoritatea sunt din categoria "pisica" (feline, iepuri, rozătoare, mamifere necunoscute), recent a apărut categoria "balena" (pești și mamifere acvatice), mai avem "ham", "oac" și "cu-cu-ee" (păsări). Azi îmi arăta insistent un fluture.
- Fluture, zic eu, tare și răspicat, spre educarea progeniturii.
- Futue..., răspunde ca un ecou vocea subțire. 
- Flu-tu-re. Fluture.
- Fu-tu-te...

- Mami, tu ai măcănit? mă interoghează serios fiul cel mare. 
Am crezut că mă culege din pivniță de râs. 
Cu variațiunea: 
- Mami, nu mai smârcâi! (Whatever that means)

Iepurino:
- Mami, pisica miau, dedetel, apa ta!
Adică și-a băgat un deget în apa pisicii. Era udă. 

4 comentarii:

  1. Simpatici foc! :)) Cine n-are copii sa-si faca!

    RăspundețiȘtergere
  2. hahahah superb!!
    Macar al tau zice 'futute"pe romaneste si nu-l inteleg nemtii. Mark cind era mic, zicea la truck ( camion) cock. Si urla pe strada " Look mama! a biiig cock!!". Imi venea sa mor de fiecare data :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Ai mei zic puf (de papadie), care in germana inseamna bordel (puff). Evident ca in orice parc si sens giratoriu cresc papadii (cu puf), pe care ai mei vor sa il sufle. Deci "blablabla (romaneste) puf blablaba" :)). Sau "sase" (6) este asemanator la pronuntie cu "scheisse" german (kkt). Ce ma rog sa nu dam peste chestii in numar de 6 pe unde umblam :))).

      Ștergere
  3. Pe cand eram eu fara copil, iar prietena mea avea deja o fetita..o puneam sa spuna mereu fluture, ea spunandu-l fix ca al tau, ca sa lesinam de ras ---ca doua femei responsabile. Radeam ca doua capre, nah, iar copilul, vaznad ca ne amuzam atat de tare, repeta la nesfarsit cuvantul cu pricina. :))

    Ce misto e etapa asta de pocit cuvinte, aproape ca regret ca am iesit din ea...

    RăspundețiȘtergere