Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

marți, 24 mai 2016

Dințul

Azi s-a încăpățânat să aibă dinț - un dinț, doi dinți ("Mami... Deci, mami, hai să înțelegem ceva: nu dinte, ci dinț. Eu nu vreau dinte. Vreau să repari dințul meu!").
Pentru că "dințul" se clatină, jale mare, și el nu vrea dinț stricat, vrea să il repare mami, sau dentistul doctor de dinți.

I se clatină rău un incisiv inferior, iar incisivii permanenți deja răsar în spatele ăstora de lapte. La 5 ani. Wtf?!? I-am explicat eu cum și de ce îi cad dinții prietenului său de 6 ani, curând școlar, dar se pare că nu l-a impresionat, sau n-a dat mare atenție, că acum cu ai lui cade cerul pe noi.

Abia aștept dimineața, când deja mi-a declarat că nu poate el merge la grădiniță cu dințul stricat, nu, el vrea la doctorul de dinți să i-l repare, și pe urmă trebuie să le arate opera și bunicilor din România, prin urmare se impune un concediu în țara natală, că el acolo vrea să doarmă noaptea următoare. Și eu care am început creșa cu mezinul, că nu știam de aceste planuri...

8 comentarii:

  1. O iau pe urmele tale: deja i se schimba dintii??? Woow! Mda, din septmebrie voi avea si eu un pusti de 5 ani, nici nu vreau sa ma gandesc la ce ma mai asteapta cu el.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si fiicei mele i-au cazut primii dinti la 5 ani. In august va implini sase ani si are deja SASE dinti noi. Dar eu cred ca are legatura cu eruptia dintilor de lapte. Ea a avut primii doi incisivi la varsta de patru luni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil cu asta are legatura, si Viezurelui tot pe la 4 luni - patru luni si un pic i-au iesit primii dinti.

      Ștergere
  3. are dreptate, dint se spune :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, stiu si eu copii cu dinti deja schimbati la 5 ani jumate'. Sper sa mai astepte dintii lui A, caci deocamdata nu i s-au distantat cei de lapte si cica este important sa fie distantati aia de lapte ca sa nu-i iasa incalecati cei defintivi.
    Plus ca..A deja m-a anuntat ca el NU va renunta la dintii lui draguiti NICIOADATA! Presimt drama in curand..
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt curioasa de actiunea dramei. La moi a durat pana a picat primul dinte, pe urmatorul si l-a scos singur fara probleme. Si fara urlete :).

      Ștergere