Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

marți, 26 aprilie 2016

Ce-am mai pătimit :)

Suntem tot pe-aici, în aceeași formație, ne delectăm cu prezentul veșnic surprinzător. Nu ne iese nici un plan, dacă trebuie să mergem să deschidem ușa poștașului precis se ivește ceva pe drum :).

Vom începe în curând creșa și cu Iepurino, și când spun ”vom” ne am în vedere pe el și pe mine. Abia aștept... S-ar putea presupune că m-am călit între timp, dar nu, de câte ori trec pe lângă o farmacie am tendința să intru să cer niște anxiolitice. Mai rău e că am început să lucrez și prin urmare am acces zilnic la toate medicamentele imaginabile... sper să rezist fără. 

Viezurino s-a reorientat 180°, acuma mă bate la cap să invităm vreo 5 copii odată la noi acasă - nu pe rând, că el vrea să se joace cu toți odată, că la grădiniță nu apucă!!! 5!!! Cu mamele și frații mai mici aferenți (unul singur are două surori mai mari ca el, restul sunt primii copii ai familiilor, cu bebe în subordine sau pe drum). Lasă că vine vara (probabil, până acum n-am observat-o) și îi scot în curte, să devasteze acolo. Avem trambulină, tobogan, cort, mingi... La vecini nu prea au ce distruge dacă aruncă lucruri peste gard. Le dau baloane de săpun și apă să se împroaște. poate mai punem ceva ladă cu nisip, gata. În timp ce noi mamele cu bebeluni stăm comod pe terasă, sub umbrelă, la o cafea. Cât de utopic! Revenind la medicamente, să nu uit să îmi reînnoiesc proviziile, că am halucinații cu liniște și pace :). 

Ar mai fi ceva? Posibil, că doar se întâmplă zilnic de toate pentru toți... 

3 comentarii:

  1. Ferice de voi ca stati la curte! O sa fie bine si cu Iepurino. Pe mine m.a surprins Miriam, s.a adaptat mult mai usor decat Matei. In alta ordine de idei, nu mi.ai zis nimic de premiu, a ajuns, e ok?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mnoa, curios! Sa stii ca am trimis mail ca a ajuns. Si raspuns la intrebarea din ce e facut :). Si ca sunt innebunita dupa obiectele respective. La mine apare trimis. Verific maine inca o data, de pe alt server.

      Ștergere
    2. Nu m-ar mira sa nu fi primit eu mail-ul de la tine. Ultimul semn de la tine e de pe 22 aprilie, iti spusesem eu in ce consta premiul si tu mi-ai spus ca abia astepti sa ii vezi. Una peste alta, ma bucur ca iti plac, intre timp ai aflat si din ce sunt facuti, daca mail-ul tot ne-a facut bucuria de a ne rupe firul povestii. :) Te pup, zi usoara si linistita!

      Ștergere