Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

marți, 23 februarie 2016

Perle, perluțe (1)

Viezurele stă liniștit în timp ce eu încerc să îl adorm pe frate-său. Cu toate ușile deschise între noi din dormitor și el din camera lui, deci se aude și cum respiră. Copilul e intelectual, el nu se plictisește, citește. De vis, s-ar zice. Numai că toanta Homeschooling-Montessori-obsedata de maică-sa i-a cumpărat cărți cu animale - lăudabil, dacă respectivele animale n-ar scoate zgomote specifice, spre deliciul minorilor astfel educați. Hah, i-am cumpărat cărți cu pești, cum fac peștii???? Fac, și încă ridicol de tare, un soi de țiuit, cam ca în documentarele despre delfini, când auzim ultrasunetele. În glorioasa de liniște, sunetele alea m-au zgâriat pe creier. Noroc că a închis repede cartea urlătoare, apoi l-am văzut în ușă, apoi s-a strecurat îngrijorat la mine în brațe - frățiorul adormise între timp:
- Mami... Deci, mami... N-am făcut zgomot, au râs peștii.
Pfoa, da' pe mine ce râs m-a bufnit! Copilul a fost extrem de supărat că am râs de el.

Stă la masă, dă din mâini, doboară ceva jucărie adusă de fratele mai mic, clatină periculos farfuria cu supă. Mă uit reprobator la el.
- Mami, uite, se pare că se varsă supa! mă informează inocent copilul cel mare.
Logic. Supa are propria ei voință :).

Viezurele către Iepurino:
- Iepurino, tu nu ești prințesă!
(Din  Mickey Mouse Club House)

Raport de activitate de la grădiniță:
- Mami, S. și K. (educatoarele) îs urâți. M-au bătut cu trompeta. Și mă înțeapă instrumentul muzical (ceva model de pe bluză, un soi de circuit sau vârf de clădire, destul de abstract). Și mă scarpină un greieraș la fund!

- Viezurino, vrei să mergem la înot?

- Desigur, mami. 
- Atunci du-te și te încalță, te rog.
- Mami, dar bineînțeles că mă duc!
Diagnostic: prea mult Mickey Mouse Club House.

- Vreau pe drumul pe unde trece trenul după bagheră.

- Barieră.
- Da, mami, bagheră. 
- Copile, nu există bagheră, trenul trece pe la BARIERĂ, iar pe PANTERA din film o cheamă Bagheera. 
- Mami... Deci, mami... Tu acuma conduci mașina spre bagheră, nu vorbești! 


2 comentarii: