Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

luni, 11 ianuarie 2016

Moș Crăciun reloaded - Mame de Poveste

Acum, că s-a încheiat vacanța de iarnă, și odată cu ea și migrația intercontinentală sezonieră a românilor cu domiciliul sau numai cu munca în străinătate, a venit și la noi Moșul, tura doi. Adică tura românească. La pachet cu tona obligatorie de mâncare, că deh, suntem cam firavi, sărăcuții de noi, încă nu batem maja :)). 

La mine era pe comandă demult de tot, dinainte de Moș, Cesulețul Timpulescu din lista de ”bunătăți” a Mamelor de Poveste, Alexandra și Vera. L-am comandat foarte civilizat de pe site-ul lor, am discutat pe mail despre comandă, sistemul de plată (a funcționat din prima prin Paypal, comod, simplu), livrare și mai știu eu ce nedumeriri filozofice mă încercau pe mine atunci. Cărticica am dorit-o în două exemplare, unul în limba română, unul în limba germană, grafica e drăguță, atractivă pentru copii (și adulți, dar nu ei sunt publicul țintă), povestea destul de scurtă ca să nu plictisească, dar educativă. cesulețul e și el simpatic foc, iar eu ca mamă apreciez în mod deosebit punguța cu sigla Mamelor de Poveste, care îmi permite să păstrez obiectele mai sus menționate împreună și la adăpost de urgie (scris cu carioca pe diverse aleator, praf, pete de toate soiurile și stilurile, foarfeci etc.). La început am avut oarecare rețineri, voiam să comand un produs de-al lor cadou pentru alți doi copii din România, dar am decis să încerc mai întâi pe proprii copii, să nu mă înjure mamele ălora dacă ceva... Iepurașul de Paște va dărui, deci, un alt Cesuleț și (probabil) pe cei doi copilași care aduc somnul (sau pe Vulpița Ada, nu sunt decisă încă). 
În orice caz, dacă doriți un cadou de bun gust, bine realizat pentru un copil la o ocazie specială, cele două Mame de Poveste sunt soluția.

P.S. Alexandra are și un blog super interesant, Aventuri în Ouzoland. Mărturisesc că o citesc cu plăcere, cel mai adesea scrie cu umor despre viața ei (de mamă) în Grecia. O urmăresc și pentru listele de cărți pentru copii pe care le publică, sunt acolo idei pentru vârstele mici pe care nu cred că le-aș fi dezgropat de una singură din oferta de carte pentru copii (trilingvă - română, engleză, germană). Și pentru că scrie interesant, îmi place stilul ei, plus că mă interesează cum o duc alte (mame) românce răspândite pe diverse meridiane.
Și cu ocazia asta am reușit să îmi editez și eu blogroll, ceea ce nu am mai reușit de... hm... să trecem sub tăcere acest mic amănunt :)).

2 comentarii:

  1. Pare-se ca domnul Cesulet Timpulescu se bucura de succes peste tot :) E cerut in toate tarile si-n toate limbile in care-l avem disponbil, ma bucur tare ca si ai tai copii s-au bucurat de el!
    In ceea ce priveste cititul, tu pe mine, eu pe tine. Chiar te invidiez, pentru ca Germania e tara mea de suflet. Inca ma minunez cum de m-a fentat viata asa si n-am ramas p-acolo si m-am lasat adusa fix la polul opus...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca toate tarile, are si Vaterlandu' dezavantajele lui. De exemplu Patul lui Procust pentru copii, varianta teutona, cred ca e doar diferita de cea greceasca, probabil cu nimic mai placuta. O sa incerc sa detaliez in viitor, ca acuma sunt prea prinsa de evenimente si implicit exagerat de subiectiva. Asa, standardul de viata si stilul mai distant sunt super ok, clar.,

      Ștergere