Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

miercuri, 2 decembrie 2015

Prezentul sună bine

Copilul mi-a spus că mă iubește. E cea mai emoționantă declarație de dragoste primită vreodată. S-a uitat la mine cu ochii ăia minunați, m-a îmbrățișat și mi-a spus că mă iubește. 

Un copil din vecini a început grădinița.

Meșterul crede că frigiderul va funcționa, pentru că i-a mutat senzorul de temperatură de pe stânga pe dreapta (sau invers). 

Vecinii prieteni s-au întors de la capătul lumii.

Îmi aștept nepoțeii să se nască.

Pisica vecinilor stă și se holbează în casă de pe terasă. E superbă în lumina electrică a decorațiilor de Crăciun.

Cică mi se închide spitalul - grhhh! Unde mai găsesc eu șefi ca cei de acolo?

Greuceanu a întârziat acasă pentru că a fost evacuat din cauza unei alerte de bombă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu