Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

luni, 28 decembrie 2015

Perle de Viezurino & Iepurino - sezonul nou

Avem o radieră în formă de țestoasă, cu carapacea detașabilă (respectiv, după ce copiii au insistat să o detașeze). Îl văd pe Viezure atașând cele două piese.
- Ce faci acolo, iubirea lu' mami?
- Pun plapuma pe broască.

Iepurino spune:  pisică - pica/picica/pițica/pisica,  cocoș - coco/cucu, cucurigu - cuc cuc, miau, aua, mama, papa, haide, Daisy, la mari ocazii am descifrat "Ito",  parte din numele Viezurelui frate. (18 luni)

Viezurino, citind numere de patru cifre de pe mașini. Aici incriminat: 1311.
- Ein Tausend drei hundert ein und einzig, zice Viezurino. 
- Ein tausend drei hundert elf, corectez eu. 
Copilul știe ce e elf (11), dar... 21 e einundzwanzig, 31 e einunddreizig, prin analogie 11 ar fi ein und einzig (tradus mot-a-mot: unul și unic).

Vărs în chiuvetă apă fiartă, fără să observ Viezurele venit să își bage nasul. Evident, primește o pală de abur în nas, sare 2 metri în spate, reproșându-mi:
- Mama, de ce mă fierbi???

Luni dimineața, prima dimineață de vacanță:
- Tati, vreau să îi spui lui mami că azi e Wochenende și nu mergem la grădi!

- Ce scrii acolo, Viezurul mamei?
- Unde locuim.
Ce frumos, știe deja să își scrie adresa, visez eu. Când colo, copilul scrisese 2015. 
- Viezure, nu locuim noi pe strada X?
- Mami... deci, mami... (pe un ton de reproș indescriptibil, de parcă eu aș fi copilul de 4 ani care face și spune minuni). Mami, noi locuim în anul 2015!
Clar!

5 comentarii:

  1. :))
    imi plac perlelele. sa mai lasi din ele pe aici:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigura ca mai scot ei perle, numai sa mi le amintesc si notez eu pe toate.

      Ștergere
  2. :) Am tras o tura pe ras zdravan! Sunt tare haiosi picii tai.

    RăspundețiȘtergere
  3. La mine cand incepe cu "deci, mami" clar urmeaza ceva de sta mintea in loc. De obicei ceva haios, dar logic, de te minunezi si ajungi sa nu-i mai zici nimic (daca e de certat dupa vreo boacana). De la Miriam inca asteptam, bine ca exista gesturile. :)) S-aveti un 2016 la fel de neplictisitor, dar totusi linistit! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, la fel. Nu ne plangem deloc, dar deloc de plictiseala, iar in 2016 nici atat, ca incepe si micutul gradinita (deja ma ia cu lesin dupa experientele cu Viezurele). Daca supravietuiesc, ma asteapta viata profesionala dupa colt :)).

      Ștergere