Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

vineri, 20 noiembrie 2015

Perle de Viezure (4) & Iepurino (în premieră)

- Dimacul cartofilor!
La mine, scurtcircuit.
- Ce anume al cartofilor?
Se fâstâcește nițel, știind că a greșit pe undeva exprimarea, deci corectează:
- Dimamacul cartofilor.
Bulbuc ochii cât cepele, dar îmi pică fisa: e Dima, gândacul cartofilor, personaj din cartea "Bobiță și Buburuză la grădiniță".

- Azi mergem la Maya și la văcuța Emma.
Corectare: micuța Emma. Adică bebe nou născut. Și da, din grădina lor se văd vaci la pășunat.

- Nevastă..., vrea Greuceanu să îmi comunice ceva.
- Nu-i mai spune "nevastă", numai  "mami", se amestecă hotărât Viezurele.

- Viezurino minunat..., încerc eu să îi spun "noapte bună".
- Viezurino minunat se duce la culcare cu tati! vine sec răspunsul.

După 20 de minute de bălăceală cu spumă în vană și înecat parchetul din hol, vine tati să închidă apa.
- Nu-i bine ce faci tu!!! urlă Viezurino din toți rărunchii.

Vede într-o carte un păianjen care semăna izbitor cu poza căpușei de pe prospectul de vaccin antiencefalitic.
- Mami, asta e de la cabinet, facem vaccin, să nu ne îmbolnăvim. Nu vreau vaccin! Acuma e noapte, cabinetul închis, mâine dimineată! Și cu asta împachetează cartea și o depune in hol, chipurile să o luăm mâine cu noi.
- Viezurino, vrei să duci cartea la grădiniță? 
- Mami... Deci, mami... 
Vine mai aproape și se uită reprobator la mine:
- Mami, mâine vaccin pentru păianjen! La cabinet, că acum întuneric și închis, doctor X. acasă la el. Mâine când lumină mă duci pe mine la grădi, păianjen la vaccin!
Pfoa, să văd mutra pediatrului când îi prezint cartea la vaccinat :). 

Îi explic amănunțit cum va face el într-o zi caca pe oliță, ca să pescuim de-o coprocultură, pe care o vom livra a doua zi la cabinetul pediatrului. În concluzie:
- Mâine mergem la Dr. X.
- Da, iubitule.
- Nu să mi se uite în nas și urechi, ci să îi ducem un... veceu (căuta să pronunțe coprocultură, dar nu își amintea cuvântul - a înțeles că-i ceva legat de cache, deci implicit de veceu).
M-a bufnit un râs!

Iepurino umblă după mine prin casă bombănind "Mama miau miau nu nu nu ". Doh, a remarcat că nu sunt pisică!

Iepurino se deplasează prin camera de zi ușor crăcănat.
- Ai făcut cache în scutec? îl întreb.
- Nu nu nu nu, mă contrazice el, clătinând concomitent din cap a negație (ciudat cum știe perfect să spună nu, la da încă doar dă din cap).
Mie începe să îmi miroasă suspect, deci nu mă dau bătută și insist:
- Puiule, ai cache în scutec?
De data asta mă aprobă tacit. Da, are cache în scutec, dar nu făcut de el. Clar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu