Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

luni, 14 septembrie 2015

6 săptămâni

N-am murit, n-am emigrat, n-am fost în concediu prelungit (I wish!), n-avem cine știe ce probleme insurmontabile. Nici măcar refugiați n-am văzut, deși este o tabără de corturi în apropiere. Am avut parte, la propriu, de o lungă vară fierbinte, în care am stat mai mult pe afară: biciclozări, băi prelungite în apă și sudoare (când înotătorii minori au decis să ia bazinul cu asalt pe cont propriu, în timp ce eu îi credeam cu tati, iar el îi credea cu mine!). 

Eventul cel mai cel: începerea grădiniței! Viezurino grădinărește din nou de circa 6 săptămâni, dintre care ultimele cinci cu mare plăcere. La început n-a prea fost de acord să se despartă de mine, dar încă din prima zi a stat 4 ore singur, fără să mă cheme nimeni că nu se dercurcă să îl oprească din plâns. Pare să își fi făcut prieteni, turuie în germană și în română, educatoarele spun că se ocupă de copiii mai mici, veniți puțin după el în grupă (au 15 copii noi dintr-un total de 25, 7 au început în august - Viezurele și încă doi sunt mai mari de 3 ani, restul de 8 pitici acum, de curând). Probabil îi place și sistemul "închis", adică cu grupe clasice. Bine, copiii au acces în toată grădinița, se pot juca și cu cei din alte grupe pe hol, dar "activitățile" le fac împreună cu educatoarele în sala lor, întotdeauna aceeași, nu "migrează" în alte săli, la alte educatoare. 

După marveloasele experiențe anterioare, io mi-s încă ușor sceptică, în sensul că mă tot aștept să apară potențiali leoparzi de după gardul cel frumos ferchezuit. Probabil trebuie să treacă cele șase luni până la prima "discuție cu părinții" oficială ca să mă decid definitiv dacă mă las de vânat fiarele savanei. 

Prea mult timp liber nu îmi rămâne, că am și Moxul de 15 luni super întreprinzător - și vesel nevoie mare. Dar despre el, în episodul viitor... 

P.S.: Ieri a zburat Viezurino pe Marte! Really, la mall (ploua) organizaseră ceva corturi modulare, și vreme de o oră copii între 4 și 10 ani au colectat roci marțiene, au umblat ca zombi în costume "de cosmonaut" (din public am fost corectată, de astronaut, nu cosmonaut, că nu sunt ruși... Hă???), au observat prin hublou spațiul cosmic, au ieșit din "rachetă", s-au spălat pe dinți (??? Dacă n-aș fi văzut cu ochii mei n-aș fi crezut), APOI au primit... Jeleuri. Yep. Dar copilul s-a distrat de minune, iar mie mi s-a părut una dintre puținele oferte de distracție cu sens. 

2 comentarii:

  1. Hai ca suna bine!
    Felicitari pentru vara voastra plina :))

    RăspundețiȘtergere
  2. (altă vio) :D
    păi tu nu ştii că în est la zice cosmonauţi (deci da, nu sîntem ruşi) şi în vest astronauţi? :D una-două îţi arăţi originea geografică, în funcţie de terminologia folosită. :D (am aflat şi eu pe propria piele.)

    RăspundețiȘtergere