Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

vineri, 31 iulie 2015

Test de personalitate

Vă plac testele? Aproape în fiecare revistă care se respectă există cel puțin un test de personalitate. Sunt curioasă ce punctaj aș scoate cu răspunsurile de mai jos. Precis mi-ar ieși "fire romantică, aventuroasă, înclinată spre arte, sunteți în căutarea sinelui dvs. profund" - da, normal, că mașina de spălat e în profunzimea pivniței și sinele meu are destule de rezolvat în zonă.

Filmul preferat: ”Pe aripile vântului”... Pisicile aristocrate
Serialul preferat: M.A.S.H.... vreau să spun, Clubul lui Mickey Mouse
Culoarea preferată: Roșu... antijeg
Melodia preferată. Hm... ”Un elefant se legăna”
Activitatea preferată: orice nu implică nisip, plastelină, recipiente cu lichid
Mâncarea preferată: Orice, cu condiția să reușesc performanța de a mânca cel puțin de două ori pe zi
Gătiți: cartofi, tăiței cu sos, clătite, înghețată (totul bio, sănătos, hrănitor), supă cu găluște x infinit. 
Leguma preferată: pâinea. Copiii mei nu cred în existența legumelor! Supa cu morcovi e ”aia cu cuburi”, supa cu mazăre are ”biluțe”, piureul de legume e pastă de lipit sau plastelină, legumele la aburi îi fac să se ascundă prin casă, salate nu servesc, că sunt verzi, și ei verde nu mănâncă.
Fructul preferat: kiwi. Fără partea albă. Măr - fără coajă. Banană - cu coajă.
Cartea preferată: ”Un veac de singurătate” (mă mulțumesc și cu o jumătate de minut furat)... Aventurile lui Habarnam și ale prietenilor săi
Cum vă imaginați o seară romantică?: Simplu, aia în care copiii adorm la ora 8 și nu se trezesc din 20 în 20 de minute în contratimp.
Dulciurile preferate: înghețata. De ce, mai există și altele? 
Cum vă petreceți timpul liber?: Ce-i ăla? Neologismele fără sens ar trebui excluse din limba română
Pasiuni: dans, citit, scris, drumeții... Curățenie, curățenie, curățenie, și iar curățenie. Câteodată mai spăl și rufe, vase, jucării de pluș.
Ce așteptați de la bărbatul iubit?: o menajeră
Mașina preferată: taxi/autobuz (că nu mai trebuie să conduc)
Sportul preferat: lupta cu dezordinea
Citatul preferat: "Da, mami" (utopic, știu)
Ce ați lua cu dvs. pe o insulă pustie?: Există insule pustii? Sign me up, cu hainele de pe mine.
Într-o situație de criză...: îmi păstrez calmul legendar... Ăh, adică fac un tantrum (isterie cu paranoia, am învățat de la copii, funcționează brici!)

3 comentarii:

  1. Cel mai placut mi.a placut intrebarea referitoare la ce astepti de la barbatul iubit! Am ras de m.am prapadit! :)) Una peste alta, ai dreptate, cand ai copii, te transformi, iti descoperi calitati si defecte nebanuite. :p

    RăspundețiȘtergere
  2. Amuzant, dar foarte adevarat! Acum mancam insa spanac cu ou prajit, morcovi taiati fideluta, si uneori si ardei. Bea zeama de la salate, iar ca fructe primeaza zilele acestea afinele! Imi aduc aminte cand piureul avea forma de broasca testoasa iar oul fiert de soarece:)). Spor la timp liber si pentru tine! Si mie mi-a placut mult Un veac de singuratate, cred ca merita recitita, acum sa vedem cand!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ne.am mai citit de mult, ce mai faceti voi? Sper ca sunteti bine si ca inca mai ai doza de creativitate cu copiii. Eu am picat multe teste cu Matei, Miriam e altfel, mai maleabila. Toate cele bune, te pup!

    RăspundețiȘtergere