Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

vineri, 1 mai 2015

Nu mai zic nimic

Tac, cum s-ar spune. Încerc să mă bucur de copii, de zilele mai lungi, de faptul că dormim rezonabil noaptea, de apropierea verii (bun, azi sunt 10 grade Celsius afară, vis, nu alta). Mai citesc, am terminat o carte în două săptămâni, ceea ce nu mi s-a mai întâmplat de... Nu mai știu. În general citesc ca automatul, 800 de pagini în două zile, dar de când cu copiii - de unde timp? De scris abia apuc, oricum imaginația mă lasă baltă când aș avea timp :)). Așa că studiez în continuare problema grădinițelor, a școlii, perspectiva unei schimbări majore de direcție profesională, precum și cea a emigratului în Patagonia, Suedia sau pe Marte. Casa arată veșnic ca după tornadă - aspir, pun haine și vase la spălat, mai strâng ceva jucării și șterg praful, bucătăria și baia. Când să aprofundez cu spălat pe jos, lustruit geamuri, spălat perdele, șters mobila numai bine o pot lua de la capăt cu spălat haine-vase-aspirat. Cred că nu există colț în casă fără două-trei piese de lego, ceva mașinuțe sau măcar o piesă stingheră de puzzle plus o șină de trenuleț. 

Da' mi-am cumpărat pantaloni roz? Mi-am cumpărat! 

9 comentarii:

  1. Noi gandim la fel, simtim la fel :-) zice un refren pe aici care se potriveste la fix cu ce cred eu despre ce.ai scris tu. Si altul zice ca "noi ne potrivim", eu as spune ca cine se.aseamana se.aduna si cam atat, ca o dau in diverse. Pe scurt,stiu ce spui, mai ales cu directia profesionala. Recunoaste, te faci jurnalist! :-D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) M-ai ghicit :)). Arunca un ochi la Totul despre mame :))).

      Ștergere
    2. Mai da. ce.am nimerit! :-)) Foarte faine articolele,ti.am mai spus ca.mi place cum scrii. No,daca faci si bani din asta,cu atat mai bine. Dar si ca pasiune si terapie e bun scrisul, asa ca da.i inainte. :-) Altfel, sper sa mai reusesc sa deschid laptopul sa mai detaliez ce nu pot pe.aici. Zi faina sa ai!

      Ștergere
    3. Multumesc. Stai linistita, ca bani nu fac :))). Doar terapie, exercitiu si reclama. Inca ma agat de jobul meu prozaic, azi noapte visam ca fac o endoscopie, era super :)).

      Ștergere
  2. Eu ieri am gasit o masinuta in masina de spalat vase. Cum si cand a ajuns acolo e mister...dar macar acuma e curata cum nu a mai fost pana acum :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Io spal lego in masina de spalat rufe, pe programul ultra scurt :). Masinute nu am indraznit,ca ruginesc sau li se sterge vopseaua.

      Ștergere
  3. am citit prin ce-ai trecut cu Viezurino..horror! eu am avut probleme cu fufele de la cresa, cand l-am dus pe pufulete fix 4 luni, dupa care l-am retras. nici nu vreau sa-mi amintesc prin ce a trecut atunci, ca ma umplu de nervi si-mi vine sa plang.

    sper sa gasiti loc undeva si sa-i fie bine copilului! va imbratisez cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  4. gadgetul ăla din susul paginii zice căci hepi bărdei, aşa că la mulţi aaaaani! (dacă iar s-a blocat, io-s nevinovată :D). să fiţi sănătoşi cu toţii! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Săr'mâna, de data asta nu s-a blocat, am sărbătorit puiul cel mic.

      Ștergere