Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

miercuri, 4 martie 2015

Fasching - detalii la cererea publicului

Unele animale au iesit bine în detaliu, altele nu, dar na, deocamdată mi-am pierdut talentul la fotografiat (dacă l-oi fi posedat vreodată). Trecem printr-o perioadă mai puțin fastă, răzbelul a intrat în prelungiri, despre care nu am timp să scriu în detaliu. Așa că spor la admirat animale marine neconforme cu realitatea. A, și culoarea din ”alge” a ieșit la spălat și mi-a pătat caracatița (încă arată ok) și peștii vărgați, care în loc de roșu-galben-portocaliu strălucesc în tonuri de roșu murdar și verde. 








4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc. Cum spuneam, cu ajutorul substantial al ravelry si modelelor de acolo. Recunosc ca m-am ambitionat si am pus tot sufletul in costumasul asta :)).

      Ștergere
  2. Foarte frumos! Cu adevarat un tricou special! Au iesit foarte bine animalele tale!

    RăspundețiȘtergere