Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

duminică, 1 februarie 2015

Integrationscrashkurs

Ora 02:47 a.m.

M-a trezit bebe, pe urmă am auzit ceva piuit suspect (detectorul de fum cu baterie pe terminate), am văzut zăpada adunată pe geamul de la mansardă. Când am revenit în pat s-a trezit din nou bebe. M-am dat pe net. Am decis că avem nevoie de aer proaspăt, deci m-am strecurat să deschid geamul fără să trezesc Iepurino cu ale lui super sensibilicoase la zgomot urechi. 

Ora 03:39 a.m. Nu e typo!

Deschid fereastra. Vecinul de peste drum curăță zăpada! CURĂȚĂ ZĂPADA de pe trotuarul din fața casei!!! Cu o lopată și cu mătura. Sâmbătă spre duminică noaptea.

Oare să mă simt să ies la curățat de zăpadă? (Parcă văd titlurile din ziarul local: "Străină cu probleme psihice nedovedite tulbură liniștea publică exercitându-și până în prezent necunoscuta manie de a curăța la ore nepotrivite. Comunitatea este șocată de aceste obiceiuri barbare, dar pastorul îndeamnă  la toleranță și iubire creștină în limitele legii, interpretând gestul ca pe o autentică încercare de integrare"). Mai bine urmez regula de trei simplă aplicată pe vecini: aștept să iasă primii trei, pe urmă hop și eu.

Bun, teoretic există reglementarea (locală sau pe land, nu mai știu), că proprietarii trebuie să curețe zăpada pe la 6 dimineața, să se poată circula în siguranță pe lângă casa ta, altfel ești pasibil de super amenzi. Dar... Câtă circulație va fi în satul ăsta uitat de lume, pe o alee lăturalnică, fix duminică dimineața la 6??? Sau poate știe vecinul ce știe... Sau poate el nu are timp de curățat mai târziu, cine știe în ce schimburi ciudate lucrează (întâmplător, știu că are firmă de birotică). 

Ora 03:53 a.m.

A terminat, se pare. Nu mai e nici un hărnicel la ora asta pe stradă, cred că pot să mă culc fără teama că la 6 "trecute de fix" îmi bate poliția comunitară la ușă cu o amendă exorbitantă în dinți. 

4 comentarii:

  1. Nu stiu daca ti.am spus pana acum, dar imi place stilul in care scrii, modul in care faci haz de necaz. :-)) Faina si stirea inchipuita, ai fi fost buna de jurnalist. :-D Altfel, e bine de stiut ca mai sunt prunci care nu dorm toata noaptea sau care nu se trezesc doar o data pe noapte! Sper ca ai dormit fara griji mult dincolo de 6! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc de compliment :). Și scrisorile medicale tot un soi de jurnalism sunt, că nu poți să spui de-a dreptul ce părere ai tu, tre' să te exprimi elegant si politically correct. Cât privește pruncii, nu dorm. Respectiv nu atunci când îmi imaginez eu că ar trebui ei să doarmă. Lu' bebe îi ies caninii de sus (mda, la nici 8 luni - been there, done that, a durat 3 luni la cel mare), e destul de neliniștit, dar nu mă plâng, că știu că se poate și MULT mai rău. Cel puțin mănâncă și e relativ bine dispus peste zi. Dormit: da, până la 6:37, când a dat ăl' mare trezirea :)))).

      Să înțeleg că nici a ta nu face ce scrie la carte, și anume să doarmă tun 14 ore? Buahaha, de unde se cumpără un specimen din ăsta, că dau greutatea lui în aur :))).

      Ștergere
    2. 14 ore??? Ai o carte in care asa scrie?
      Wow, ce bine ca n-am avut-o caci altfel cine stie in ce depresie picam:)))

      Altfel..intre timp sper ca ai curatat zapada aia, ca n-ai luat nicio amenda... :P
      Pfoooaaa...cand ma gandesc cum tre' sa mergi pe strada din motive de troiene cat casa pe trotuar, cand ninge in za capitala Romaniei....imi vine sa rad! Sau sa plang, nu sunt sigura:)))

      Ștergere
    3. Da, am o asemenea carte :)). Evident ca am ignorat-o, ca am studiat problema si in acord cu pediatra am convenit ca nu poti obliga bebeul sa doarma cat, cum si cand vrei tu :)).

      Zapada a curatat-o sotul undeva in cursul zilei, nu era asa de multa sa nu se poata circula. "Troiene"... Nici nu imi mai amintesc cum arata, am vazut ultima oara in 2009.

      Ștergere