Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 5 februarie 2015

Miniserie cu răzbel - trailer

Muahahaha... Buahahaha... Pricepeți careva? Me happy!!!

Fusei azi undeva, de-mi spuse cineva de j'de ori mai dăștept ca mine că ăi' de mă nevrau e proști, deși mulți. Pfa, să-mi crape rânza, balamucu' îi papă pe tăți!!! Tocmai ce alcătuiesc planul de bătaie, și-apoi... Cu curaj, înainte, băieți! (Și fete, mai ales fete, mai ales una - adică io). 

N-am luat-o razna, povestesc mai pe îndelete răzbelu' pentru apărarea... (Uf, că nu-i voie cu spoiler, tu!) în episodu' următor. Parol! 

6 comentarii:

  1. Muahahaha..astept sa citesc continuarea pen' ca ..muahahaha..zau de-nteleg ceva!!:)))
    Cu toate astea sa stii ca sunt supporting :))asa ca, cu curaj inainte sa-ti fie!:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci de suportul moral. Încă sunt în preliminarii, de săptămâna viitoare încep manifestările "la loc deschis".

      Ștergere
  2. te-ai apucat de tir cu arcul? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Receeee... Nope, plănuiesc o acțiune de desant cu toate laserele din dotare. Că mă nevrară destul, lua-i-ar the Dark Side de urmași ai lui Darth Vader (ăla negru, de respira greu, da' care nu-i ta-su' :)). Bat câmpii fără grație, da' am scris deja o jumătate de postare pe tema. Stay tuned for the pilot episode.

      Ștergere
  3. eu propun să adaugi la căsuţele cu like dislike distractiv plictisitor şi "palpitaaaant"! :D

    RăspundețiȘtergere