Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 12 februarie 2015

Fasching

Vine Fasching - Carnavalul. Mare agitație mare la grădiniță, afișe pe pereți, zurleală totală. Tema: Unterwasserfreunde (eu aș traduce "Prietenii adâncurilor", sau "Prietenii lumii subacvatice"). Pfoa, m-or spart! În miezul iernii, când nu găsesc nici măcar costum de baie pentru prunc, "lume subacvatică". Pentru proști, se precizează: copiii pot fi pești, scoici, caracatițe (neapărat uriașe), cufărul cu comori (???). Lăsând la o parte faptul că a costuma un copil într-un cufăr îmi depășește imaginația, am purces cu încredere la căutat de costume. Local, nimic pe tema apei/subapei, cu excepția rochițelor de sirenă pentru fetițe. Cele mai apropiate ca temă pentru băieți erau marinarii și pirații... Numai că ăștia nu sunt sub apă, ci pe apă. Dacă aș fi găsit scafandru, mai mergea. 

Vin să scanez și netu', slăbuț spre deloc. Se pare că anul ăsta sunt la modă animalele din savană. Deja mă resemnasem cu marinarul, când îmi săgetează creierul o "ideauă": ocean îl fac! Nu pește spadă, nu stea de mare, nu recif de corali sau epavă, ci tot tot tot oceanul, de la tropice la poli, inclusiv cu valuri! Dacă mă lasă, îl boiesc cu albastru și alb pe mutră, cică spuma valurilor, sau răsăritul pe un obraz și luna pe celălalt. Vorba lu' Greuceanu: m-am dus cu capu'.

Se pare că în loc să lucrez la epopeea războinicioasă, mai încep un serial de valoare inestimabilă. 

2 comentarii:

  1. Bun costum! II poti lipi pesti decupati, caracatite si altele.
    SI la Iulia la gradinita era ziua asta, dar noi am ratat-o, suntem in Ro. Dar la ei pusesera un anunt sa vina toti in albastru si atat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vrut sa-ti scriu la ce m-am gandit cu pestii si caracatitele, dar n-am rezistat tentatiei unui post nou. Si apropo, nu cred ca ati pierdut mare lucru, in fond va fi si la anul, si inca nu am auzit pe nimeni vorbind cu mare nerabdare de Fasching (sau la voi e altfel?)

      Ștergere