Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

vineri, 6 februarie 2015

Aberând în necunoștință de cauză

Dacă sperați la episodul pilot al seriei "cu bătute", neah, e încă la montaj.

Între timp m-am îmbârligat de râs citind aici, pe blogul Alexandrei, păreri "avizate" despre diverse proceduri medicale. Plus link-urile de la final. Am chirăit prin casă de-a crezut Greuceanu că am văzut vreun "stol de păianjeni", sau vreun T-Rex în sufragerie. Întâi a strâmbat din nas auzind de superstiții, e marele lor fan (ironie, să nu iezâste dubii!). Pe urmă s-a distrat copios. Mai ales la nespălatul copilului până la botez, că Viezurino a fost botezat la peste 6 luni, iar ăsta micu' la peste 3, ambele event-uri venind după veri calde. Și "corentu' ", strănutu', căciulița... Mereu actuale, ca orice clasic. 

A, și aia cu nu se poate alăpta după cezariană... Nu, nu se poate, că-mi cresc țepi pe sfârcuri sau produc coca cola în loc de lapte. Jeeeez! 

Mulțumesc pentru porția de bună dispoziție de azi, Alexandra :). 

10 comentarii:

  1. Asa-mi place sa inveselesc lumea :)))) Si slava Domnului, e plin de momente inspirationale si personaje unul si unul aici unde-s acum :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acuma pentru copii ai scris o carte, poate cu atata inspiratie scrii una si pentru mamici :)).

      Ștergere
  2. :))))))))))
    sa stii ca nu doar mamele romance sunt nebune, am vazut si-aici acum 2 veri un tatic cu un bebelus urlator in carut. pufulakis statea in carut in pampersi si in maieu, iar copilul ala avea ciorapi, pantofi, pantaloni, tricou, tot tacamul!
    cand i-am zis tatalui sa-l dezbrace fiindca ii e cald si de-aia plange, aproape ca m-a injurat. mi-a zis sa-mi vad de treaba mea.

    amandoi copiii mei au dormit iernile in care erau bebelusi, mai mult pe-afara decat in casa. si n-au avut nimic, ba chiar au fost mai sanatosi decat pe urma, cand n-au mai tras cate un pui de somn la 0 grade :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am iesit si eu odata la plimbare cu o prietena (nemtoaica) cu prunc de aceeasi varsta. August de Jermania, vânt, întuneric, dar temperatura ok, pe la 19 grade. Al meu îmbrăcat în pijama peste body, cu paturica subtire (cam 5 luni), al ei... cu jacheta peste bluza peste body, cu caciulita, cu strampi, pantaloni, sosete, plus sac de dormit termoizolant (4,5 luni). Urla saracul... N-am zis nimic, ca nu stiam ce avea pe el, am observat doar cand a inceput sa-l "decojeasca" :). Aceeasi, doi si trei ani mai tarziu: al meu in maneci scurte, pantaloni scurti, sandale, ai ei in maieu, tricou, plus bluza cu maneca lunga, pantaloni lungi, sosete in pantofi inchisi. Bun, al meu e calduros rau, dar si pe ai ei curgea transpiratia de fiecare data.

      Ștergere
    2. asta-vara: 18 grade, vant dar nu foarte puternic, temperatura apei:probabil ca tot pe la 18 grade, destul cat sa te albastresti daca stateai mai mult de cateva minute in apa.
      pufosii mei, amandoi in apa, in fundurile goale :))
      restul turistilor- pe mal, in pulovere, pantaloni lungi si adidasi :D

      Ștergere
    3. Clar ne-ati "luat", in apa la temperatura aia eu fac soc hipotermic :)). Nu garantez ca si Viezurele, desi n-am incercat, dar pe taica-su l-am trait dand o tura de inot in lac de munte la asemenea temperaturi ale apei.

      Ștergere
  3. Da, am ras si eu acum...
    Aia cu supozitoarele am auzit-o si eu, detinatoare de fiu constipat mai utilizam uneori...cica sa nu cumva sa...ha, pe bune, i-auzi, frate!:)))
    Andrei botezat pe la 6 luni, baia facem mai ales la nas infundat fix din motive de aburu' e bun, caciula n-a pupat in casa desi l-am nascut de 2 chile si-un pic si toti ma navalsiera ca e mic si raceste..:))
    Aia cu alaptatul dupa cezariana nici nu mai zic de cate ori n-am auzit-o..mai ales ca la mine era si cezariana si prematur..nah, ca-n a doua zi dupa nastere alptam si puteam sa mai alaptez vreo 2--dat fiind faptul ca tanarul meu era icteric si dormea mai mult decat sugea..:))
    A iesit toate iernile-verile-anotmpurile in general. U know what? Pana acum-cand a inceput gradi- cu taote temaperaturile si iesirile NU a facut viroze-raceli-muci-tuse...
    Noi taman punem la cale o revolutie la gradi, s-ai scoata frate afara!!!..Am urnit ceva-am resuit sa-i scoata 1 data pe saptaman, dar insistam pana crestem macar la 2-3 pe spat..

    Ma opresc..caci ..vreau sa mai rad putin:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cu bulucitul inauntru, nu cumva sa ia contact copiii cu aerul, o stim de cand eram noi "gradinari". Credeam ca s-a schimbat... Aici ii scot minim o ora pe orice vreme, eventual daca e avertizare de tornada nu, ca sa nu-i ia vantul pe sus. Probabil e si din cauza ca dureaza ceva pana imbraca si incalta x oratanii de varsta mica, mai ales iarna.

      Ștergere
    2. Asa cred si eu..ca le e lene. Ca din comoditate nu-i scot.
      p.s.
      Acum vad cate greseli am facut in comentariul de mai sus. Doamneeeee..parca sunt analfabeta. Promit mai mare atentie! Caci, zau, nu sunt!:))

      Ștergere