Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

luni, 27 octombrie 2014

Melc, melc, codobelc, căuta-te-aș cu lanterna

21.10.2014: Azi am căutat melci pe furtună, pe întuneric cu lanterna în grădină. N-am găsit (doh!). Melcii se culcaseră... La urlete, am decis că poate nu s-au culcat, ia să le scriem o scrisoare că i-am căutat și nu au fost acasă... Sau să sunăm la telefon... Sunăm, "Alo, melcule?", "Nu, aici buni". Deci buni era în vizită la melc... A confirmat că vietatea se culcase, dar se va trezi dimineață... Jeeez! Și nu, urletele nu au încetat spontan după această afirmație.

2 comentarii:

  1. Vaaaai, asta da experienta! Ti.am mai spus ca ai rabdare, eu nu cred ca as fi facut asa ceva nici sa ma bati, daramite sa mai sun si melcul. Esti tare, e sa mai! E ceva cu urletele astea, al meu de cateva saptamani a descoperit ca poate sa se si tavaleasca pe jos in timp ce urla si sa te tii. Nici n.apuc sa.i spun nu cateodata, la vreun ceva ce vrea sa faca, pt ca e deja pe jos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al meu urla cand il apuca, si il tine muuuuult, muuuult, cu tavalit si, daca nu ne vine vreo idee salvatoare, cu vomat. De fapt, el voia melcul forma-de-nisip lasat la gradinita - evident ca n-aveam de unde sa-l scot, la ora 19:00. Apoi un melc viu, nu desenat, nu pictat, nu de plastelina (crosetat nu iesea asa, la repezeala), nu de gris cu lapte (da, se poate deșena pe gris cu cacao sau ciocolata sau sirop).

      Ștergere