Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

luni, 6 octombrie 2014

Jucărie educativă

Ieri a avut loc aici în sat ceva festival cu defilare de tractoare, carusel și vată de zahăr. Hai și noi cu copilul mare, mai de nevoie îl luăm și pe cel mic, deși pentru el nu era nimic interesant. 

Și în timp ce eu dădeam copilul mare în carusel, iar cel mic dormea dus în cărucior, Regele nostru împușca ceva orătănii la o tarabă. Cică, să-i obțină copilului un muțunache cu Mickey Mouse. S-a dovedit că ăia nu mai aveau ce ne trebuia nouă, deși omul nimerise tot, tot (așa, să-l laud!), așa că a avut de ales între niște flori de plastic și un pistol. Florile, oribile. Pistolul... pentru copil :)). 

Acuma e încântat puștiul că e "de la tati", îl folosește pe post de ciocan să bată cuburile de la lego în formă, în rest nu prea a priceput la ce ar fi bun - nici noi nu ne-am înghesuit să-i explicăm. 

2 comentarii:

  1. Bine ca n-ati patit ce-am patiti noi: primul pistol pe care-a pus mana (unul de apa) (si singurul, de altfel) a fost indreptat catre noi cu replica "impusti pe mami si pe tati". Sigur, nu stie ce se intampla dupa ce impusti un om...dar el impusca:)
    Am incercat sa ma prind de unde stie..mi-am adus aminte ca la mare era full de pistoale pe plaja..
    Si..ciocanul si sculele (din trusa de jucarie) sunt utilizate tot ca pistoale.:)) Mai nou, betele din parc, erau sabii. E clar ca vede prea multi copii mai mari care se joaca de-a astea..caci desene cu asa ceva nu pupa...
    Intre timp am inceput procesul de schimbare: cand ia un bat, iau si eu unul si ma fac ca dirijez o orchestra. Ma imita si uita de sabie:)) Si tot asa...desi..cica e inutil caci baietii cica ar avea instinctul de "vanator" in ei:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-e si frica sa ma gandesc ce va "vana" :)

      Ștergere