Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

miercuri, 8 octombrie 2014

Buhuhu și Mickey Mouse

Am produs o bufniță, anume asta (de pe pagina aceea am și modelul). Poza nu îmi aparține, că n-am apucat să o imortalizez, fiul cel mare mi-a confiscat-o urgent. Acum îl "lucrez" pe Mickey Mouse. (Bine, numai capul cu urechile, deci nu vă imaginați complicații gen jucărie "împăiată", cu expresie facială, ochi, lăbuțe, minuni. Deși există modele.)


Asta pentru că am pășit în era "Clubul lui Mickey Mouse", cu ultimele accente de bufnițe și cu "nu vreau McQueen, vreau altu' ". Ghinion, ca am cumpărat în avans oarece tricouri cu mașina, de frică să nu dispară (cum s-a și întâmplat, acum găsesc cu Planes, Omul Păianjen, Angry Birds - eu pe astea nu prea le înghit, mi se par hidoase).

P.S. Am fotografiat huhurezul:



3 comentarii:

  1. Super! Felicitarile mele ca gasesti timp si energie si pt asta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreo 2 ore in weekend, mai mult n-am sacrificat. Si o ureche de Mickey inca e "in lucru".

      Ștergere
  2. Bufnita este foarte faina! Ai aplicat-o pe un tricou? Cat despre copii, ca sa-t zic, Iulia a avut o perioada buna in care vroia doar haine de baieti, acum a depasit perioada, sper sa nu se razgadeasca!

    RăspundețiȘtergere