Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 9 octombrie 2014

Animalele mele, belele

Dacă undeva în negura timpului mă dădeam de ceasul morții că ăstuia mic-devenit-mare nu îi plăceau  plușurile, acum am schimbat macazul. Fac alergie la ele, oricât de drăguțe. Pentru că același s-a hotărât că doarme cu x-sprezece pufoșenii. 

Cum ne pregătim de culcare, aud "Lapte!" - furnizez. Apoi, aproape în șoaptă: "Vrei animalele". 

Animalele sunt nenumăratele plușuri. Deocamdată am redus menajeria la Mickey și Minnie Mouse, cu un puișor (Mickey mai mic - "Mami, doi puișori are Mickey, mai vrei un puișor", ca să leșin de încântare), Donald rățoiul, iepurele-cu-urechi-lungi și o broască. Evident că mai avem Winnie the Pooh, oi, căței, alte broaște, ursuleți, diverse pufoșenii neidentificabile ca gen și specie. Le mai dosesc, le mai mut, le mai fac uitate. Viezurele are însă o memorie mai bună decât mi-aș dori eu pe alocuri și le solicită pe toate, pe rând.

Zilele trecute a venit să ceară pisica "ghi" (gri) și iepurele ("Nu ăsta, mami, iepurele!", mi-a indicat, când eu am furnizat iepurele maro cu care doarme. Atunci mi-am amintit că există încă un iepure mai mic). Și dă-i și insistă cu cele două. Caut ca nebuna, animalele nu-s de găsit și pace.

Și mergem noi în grădină să jucăm fotbal (pe ploaie!). Juniorul întreabă iar de pisic și de iepure, eu mormăi că nu le găsesc.
- Aici, mami-mami, aici!
Mă holbez, șutez mingea aiurea. Viezurele alerga spre mine, ignorând-o.
- Aici, mami!
Acolo era gardul viu de tuia, înalt de 2 metri.
- Aici, ce?
- Aici pisica și iepurele!
Și mă pălește:
- I-ai aruncat peste gard? (Pasiunea lui mai veche, aruncatul cu obiecte în apă și la vecini).
- Da!!! Strălucește de mândrie.
Acum suntem posesorii a x-2 plușuri. 

2 comentarii:

  1. Remarc ca si Viezurele vrobeste la persoana a 2-a? Andrei incepe usor-usor sa se corecteze, sa treaca si la pers 1. O vreme ma ingrijoram, apoi am auzit ca e in regula pana mai tarziu..
    Plusurile: a vrut. In sensul ca dorea sa mai cumparam una-alta. Apoi, a venit o perioada in care dormea cu Mickey si Minnie si Aiurel. Iar in joaca zilnica rasturna toate plususurile pe jos si se intindea cu/peste ele. Apoi nu i-a mai vrut. Deloc. Zac intr-o cutie cu roti, de la Ikea, dupa usa din camera lui. Am vrut sa eliberez cutia de plusuri, sa o folosim la legourile pe care calc prin toata camera lui. N-a fost de acord. "Iti mai tlebuie, mami!, nu le scoatem de aici, le lasam in camela!". Inteleg ca..dupa o vreme...l-o apuca si pe el iubirea de plusuri??!! Auci.. Sa le dau repede, cat inca mai pot:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vorbeste amestecat, de fapt, acum mai mult la persoana I, dar verbul a vrea il stalceste (a auzit la noi, in gluma). La intrebarea "Vrei?", raspunde cu "Vrei", niciodata cu "Vreau".

      Ștergere