Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

miercuri, 17 septembrie 2014

Gânduri de soacră

Ca mamă a doi băieți cucuieți, îmi fac și eu griji. Evident, în legătură cu viitoarele mele nurori!!! Adică, eu cu cine îmi însor comorile? Da, știu că e democrație, love ever after, romantism, fiecare își caută sau așteaptă ursita/ursitul, după caz, gen și modă (dar dacă o fi sucombat într-un groaznic accident de circulație? Că iar m-am uitat din greșeala mea și a socrului personal la știrile de la ora 5, de-am crezut că jumătate din populația țărișoarei de baștină a murit în accidente sau incidente violente diverse). 

Prin urmare, cu cine îi însor? Fac inventarul cunoscuților părinți, îi scad pe cei cu numai băieți, ca și noi... Hm... Să-i scad sau nu? Că dacă_cumva nu vor să-mi aducă nurori, ci gineri (mai nou n-ai cum să mai ghicești, și trebuie să te și încânte, indiferent de părerea ta personală, că altfel ești retrograd și homofob)? 

Revenind la scădere, îi scad, măcar de amorul artei. Deci rămân cei cu fetițe. Dintre astea, câteva sunt drăguțe, se și potrivesc ca vârstă... Să vedem cum vor evolua. Să nu se drogheze, să nu umble "din floare în floare" (sau expresia asta era rezervată doar bărbaților? N-am idee), să fie "fete de casă" (gătit, spălat, călcat - să nu aud cum că există restaurante, ce, o să arunce fufa banii la taverne??? De spălat, spală cu mașina, ce mare lucru, de călcat - măcar cămășile băiatului mamei). Așa... Văd eu mai târziu dacă super mamele de fete s-au ocupat și de educația lor, nu doar să le cumpere rochițe drăguțe și să le bage gărgăuni în cap. Pe alea cu gărgăuni le descalific din start. 

Rămâne pericolul ca o străină cu părinți de care n-am auzit niciodată să își agațe gheruțele lacome de unul dintre super eroii mei de băieți. De-aia mă uit la filme cu spioni și iau cursuri de psiho-astrologie, feng shuială, chiromanție. În ultimă instanță există Academia de Poliție, secția Spionaj și Contraspionaj (au? Care or fi condițiile de înscriere? Sper că nu pun limită de vârstă, ca la pompieri... Dacă îmi fac operație estetică și-mi falsific buletinul, rezolv și cu asta).

Acuma, că le-am asigurat soțiile, rămâne doar să le terorizez în consecință, până vor dori să emigreze în Oceania sau vor divorța pe motiv de soacră (suflete slabe). Răsuflu ușurată și... mă trezesc la realitate. Băieții mei au... sub 4 ani. Și nu mai trăim în epoca de piatră.

Disclaimer: Acesta este un pamflet. În nici un caz nu face referire la propria mea soacră, de asemenea mamă a doi băieți, care s-a comportat minunat în acest rol și continuă să o facă. 


7 comentarii:

  1. Esti tare! :)) Dar sa stii ca si eu ma mai pomenesc uneori gandindu-ma ce fata isi va alege Matei sau ce baiat, Miriam. Si sincera sa fiu, nu.mi prea plac fetitele din jurul nostru, cel putin deocamdata. :D Baietei tre' sa mai cunoastem, desi deja a pus cineva ochii pe ea pt baiatul sau si fata mea n.are nici macar 1 an! :))

    Asta cu "am o fata pt baiatul tau" sau "am si eu un baiat, pt fata ta" am urat.o intotdeauna. Cel putin la mama la tara, intotdeauna se gasea cineva sa ma vrea de nora. Din fericire, nu m.am vrut eu si bine am facut, am o soacra de nota 10. :) Sper ca voi fi si eu la fel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ai dreptate cu vrutul de gineri sau nurori, si eu faceam alergie la aranjamente de genul. Si sper sa reusesc sa fiu o mama echilibrata, fara tendinte dictatoriale, si implicit o soacra normala si rezonabila.

    Apropos... hai s-o petesc pe Miriam pentru asta micul, pe cel mare l-am ”promis” deja :)))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. No, ce sa mai, daca incepe de acum sa aiba petitori, stam bine! :)) Si daca ma gandesc la faptul ca ar schimba tara si ca noi doua sigur ne.am intelege bine in postura de cuscre, de ce nu? :D Vreodata, daca va fi sa fie, ne vom aminti cu drag de acest petit online. :p

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) Haha, ce departe iti merg gindurile!!!

    Mie mi-e frica sa ma gindesc si ca peste citiva ani trebuie sa le cumpat abecedare! :))) Cum sa se insoare/marite? Pai asta o sa fie in alta viata!:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De abecedar nici nu mai spun, ca-mi sta freza ca pe bigudiuri cand ma gandesc. Inca nu m-am familiarizat nici cu sistemul lor de invatamant, trebuie sa ma updatez cat de repede - la modul serios. Cred ca accesez un Beratung (consiliere), trebuie sa fie. Vad ca astia iau si gradinita foarte in serios, mi-e groaza de ceea ce ne asteapta la scoala.

      Ștergere
  5. Heheheheheeeeeeeee! Fata mea are 16 ani si inca nu are prieten. E putin cam pretentioasa, cam sarcastica si cam ocupata cu invatatura. Habar nu am ce-mi rezerva viitorul in privinta alesului inimii ei, dar sunt aproape sigura ca n-o s-o dea in bara. Relax! Mai ai putin pana acolo. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Din fericire, mai am, da. Macar de gradinita sa treaca, nu?

      Ștergere