Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

vineri, 8 august 2014

În pat cu diverși

Cică dormim: eu, der Frosch/Broscoiul Oache, der Hase/Iepurul. Inițial am surghiunit pe noptieră niște cuburi, presupun că le vom recupera pe parcursul nopții. Și peria de dinți, halatul de baie cu McQueen, un prosop, niște mașinuțe - pe astea nu le vom recupera până mâine seară. Apoi mai avem două perne mari, două perne mici (fără pureci), o pernă pentru sprijinit picioarele. Un biberon cu lapte matern, pompa manuală de lapte, o suzetă (inutilă), sticluța de Espumisan, Sab Simplex sau ce preparat s-o fi găsit recent la farmacie din gama cu substanța activă Simeticon, o pereche de șosete, o păturică, o aleză pentru bebe. O sticlă de apă pentru copilul cel mare (și animalele +/- cuburi). Cearceafuri de acoperit, pentru el și pentru mine. Telefon mobil, să mă uit la ceas - cel de pe noptieră e prea departe să-l descifrez fără ochelari, iar ăia nu sunt în pat, ci pe noptieră, din motive de siguranță. Ca și veioza. Esențialul: un bebe Activac și un copilaș Viezurino. Lipsește tati, care a emigrat strategic în patul lui Viezurino (e mai mult loc, doar vreo 3 cărți și Winnie the Pooh, posibil vreun pește dintre formele de nisip, posibil un melc - viu - căruia nu-i mai dau de urmă, precum și un vaporaș cu zbaturi folosit în baie). Viezurino trebuia să doarmă cu tati - nu vrea, pentru că "fiecare copilaș doarme cu mama lui". Mda, îi explicasem eu cum că bebe doarme cu mami, el a extrapolat. 

Prin urmare, v-am mai spus că dormim? Eu și posesiunile de mai sus. Bebe se scârțâie, pruncul scrâșnește din dinți (încă) în somn. Fantoma mea se dă pe net.

7 comentarii:

  1. Sunt noptile mele de vreo 4 ani :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu care speram sa elimin unele chestii din pat in decurs de cateva luni :))).

      Ștergere
  2. first si foremost...ma dispera ca nu-mi apare la feed (desi te urmaresc) cind postezi lucruri noi!!!! Oare de ce? ca mai urmaresc persoane pe platforma blogger si-mi apare la feed de fiecare data cind posteaza new stuff...

    dormim cam la fel, la mine minus un baiat. acuma, my question is...ce amar faci cu pompa in pat? lol

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s-a intamplat si mie sa se blocheze news feed. Am sters si am adaugat din nou blogul la lista de feed, s-a rezolvat.

      Pompa in pat: io dorm la mijloc intre copii. Cand ma trezesc din orice motiv, ma uit la ceas pe telefon, daca inca nu pare ora de hrana, pompez, sa am rezerva. Fara sa ma deplasez. Si intre timp mai stau pe net de pe telefon. Apoi hranesc copilul prin somn cu biberonul. Ca inca nu ne descurcam cu atasatul noaptea pe ne ve - exersam si la aia.

      Ștergere
    2. am incercat aia cu stersul si re-adaugatul si nu functioneaza. :/

      Am inteles treaba cu pompa. Eu feed on demand, cind vrea ii dau, oricum al meu nu ia sticla nici sa-l impusti ( nici ailalti 2 nu au luat-o decit foarte tirziu pe la vreo 5-6 luni) . Al meu se trezeste si ma cauta cu gura deschisa :))) si eu ma intorc pe-o parte, il mufez si la nani amindoi :))

      Ștergere
    3. Si bebe primeste cand vrea, doar ca si-a cam facut el insusi un program, mai ales noaptea undeva pe la 2 si apoi la 5, ma cam pot baza pe el :)). Asta cu alaptatul pe o parte n-o stapanim nici unul, voi sunteti mai exersati :)).

      Ștergere
    4. well, al tau e mai mare nitel, al meu e inca imprevizibil, :)
      Oricum , cind incepe sa-si faca el singur program de masa, io incep sleep training si mere la el in pat. Mai mult de 6 luni nu doarme cu mine,ca apoi mi-e teama ca nu mai scap :))

      Ștergere