Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

duminică, 15 iunie 2014

Insomnii 2

Copiii dorm. Viezurino, după ce s-a viezurit de ne-a scămoșat nervii, că el numai cu mami doarme. Ăsta micu', după vreo 4 ore de *alăptat-schimbat-râgâit-pârțâit-repetă de la steluță. Am văzut ascultat fundalul sonor al meciului Costa Rica-Uruguay, cu 'ocazia prilejului'. Pe la miezul nopții ne-am culcat, eu cu bebe, tati cu Viezurele în prealabil adormit după mituirea cu ciocolată.

La 3:30, alăptatul de noapte: bebe flămând, de grabă și de nerăbdare scapă din gură obiectul muncii, ocupat să protesteze sonor. Dăm preventiv 10 ml de lapte praf, să se ostoiască fomistul până la stadiul la care să conceapă să se mufeze liniștit la sursa maternă de hrană. Golește un sân, adoarme. Îl scol să râgâie, ne luptăm vreo 10 minute, nu obținem rezultate, îl pun pe pat ca pe un săculeț, cu toate membrele atârnând. Se activează prompt, regurgitează. Noroc cu păturica lui, nu trebuie schimbat cearceaful! Adoarme la loc la celălalt sân. Pompez, să sporim producția de lapte pe cap de vacă (nefurajată, la ora aia). Evident, după ce storc tot ce se putea, Activacul se arată - cum altfel? - dornic să sugă. După ce se lămurește că n-are ce, acceptă lapte matern din biberon (fenomenal!). 

Urmează o sesiune de mișcări digestive aleatorii în semisomn întrerupt de faze de agitație cu urletele de rigoare. Tapotăm, masăm, schimbăm scutec în deplină armonie cu universul, la 5 dimineața trecut de fix. În sfârșit, liniște. Mă scobor în bucătărie, să spăl ustensilele, să beau, să mă furajez (cu o cafea, doh!). Dincolo, la Viezurino+Tati, se doarme pe rupte. După cafea, pas de mai dormi! Error. 

Bebe sforăie, cu mânuțele pe lângă cap, într-un gest internațional de predare. Și pârțâie ca la sfârșit de lume, ceea ce nu-i afectează somnul. Câteodată zâmbește în vis... Știu de pe acum că-mi va fi dor de el bebe mic, când va mai crește. 

8 comentarii:

  1. "Minunata" maternitatea asta, nu-i asa? O forma de autosclavizare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Hm... Mie una nu mi-a "bagat" nimeni copiii pe gat. Cateodata mi i-as dori cu buton on/off, probabil toti parintii au fantezia asta. Cel mai adesea imi dau seama ca majoritatea problemelor deriva din lipsa cronica de timp si din goana dupa perfectiune, plus ideea ca un copil face ce vrei, cand vrei, cum scrie la carte (aha, in vise sau intamplator).

      Ștergere
  2. No, eu is mai intarziata asa. Sa va traiasca, sa va bucurati din plin, cu toate momentele in care v-ati dori buton on/off. :D Eu una astept povestea nasterii, daca vei vrea sa o impartasesti cu noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine si povestea, tot scriu la ea :). Multumim de urari!

      Ștergere
  3. nu face urit bebele daca bei cafa cind alaptezi? ai mei faceau ca toti aia, n-am putut bea cafea ioc cit am alaptat. De data asta nici nu mai incerc, m-am facut cu ideea ca o sa fiu zombie la inceput, si asta e...Lucky you ca poti,bea una si pt mine ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana acum n-am observat nimic suspect de la cafea. Beau una dimineata, de obicei dupa un alaptat, pare sa functioneze. As fi moarta fara cafea, ca zombie sunt si cu :)). Sunt o addict, daca scot cafeaua dau in dureri atroce de cap.

      Ștergere
    2. I know! me too!! In cam primele 2 sapt de alaptare sunt distrusa, pina mi se obisnuieste corpul fara cafa. Am si tensiunea mica, in afara de faptul ca sunt addict si cafeaua mi-o ridica putin, mai la normal. Fara cafea insa...tre sa mi se obisnuiasca corpul cu tensiunea mai scazuta si na...dureri de cap groaznice. Dar n-am de ales :) n-oi muri citeva luni, macar pina incepe sa manince solidele si nu mai suge asa des si atunci pot sa reiau cafeaua. Cu amindoi am re-inceput sa beau pe la 8-9 luni.

      Ștergere
    3. Asta da vointa! Nu pot decat sa ma bucur ca asta micul pare sa nu aiba nimic impotriva cafelei. Sper sa dureze, ca acuma am dureri de cap de la nesomn, daca ar fi sa le adaug si pe cele de la privarea de cafea cred ca direct in spital aterizez.

      Ștergere