Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

luni, 5 mai 2014

Grădinița - Triunghi al Bermudelor

Grădinița e tot cum a fost, cu diferența că educatoarele sunt mai drăguțe decât anticipam eu și se ocupă de Viezure ceva mai atent decât credeam, cu toată aglomerația. Viezurino pare și el să le placă pe Katrin și pe Michaela. Doar grădinița nu-i place, face în continuare un circ monstru când îl las dimineața acolo, urlă că de data asta nu voi veni după el... când apar, e foarte fericit, îmi repetă de multiple ori că ”a zis mama că vine după tine”... În rest, ambele educatoare afirmă că se joacă frumos, că are o mulțime de activități la care vrea să participe, că înțelege și urmează (majoritatea) regulilor, cu excepția celei de a nu arunca pietre în balta supranumită iaz, în care se dezvoltă în principal mormoloci și țânțari (ce minte sucită a putut scorni iazul respectiv în curtea unei GRĂDINIȚE! - toți părinții cărora le-am povestit s-au mirat, nu pare să fie vreunul cu copil la altă grădi cu iaz). 

Ce nu mă amuză e dispariția lucrurilor copilului. Inițial au fost papucii, noi nouți, pe care scria și numele (pentru că nu e model unicat, ci "papuci cu McQueen" de la Deichmann, mă duce capul că mai au și alți copii, chiar și fetițe). Timp de 3 săptămâni, nici urmă de papuci, nu apăreau nici după curățenie în coșul cu lucruri găsite (multe desperecheate). Apoi am găsit întâmplător un singur papuc, și anume pe raftul unui băiețel care avea o pereche identici, deși alt număr și mult mai uzați. Pe al nostru, cum spuneam, scrie numele, deci așa l-am identificat.

Azi găsim așteptându-ne frumos și celălalt papuc cu McQueen, în schimb dispăruse unul dintre papuceii de rezervă (ăștia, duși la repezeală ca înlocuitori, nu sunt etichetați corespunzător). Am (re)găsit și geanta cu mâncare, inclusiv cu conținutul integral din 27 aprilie, când am dat-o și pe ea dispărută. Nu mai pomenesc de starea mâncării - o banană și biscuiți. Deh, bine că a apărut, o spăl și gata.

Sunt curioasă ce și până când va mai dispărea, sper să fie vorba numai de lucruri, nu și de copilul în sine, că pe ăla am uitat să cos eticheta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu