Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 22 mai 2014

Grădinița cu baby-im-Bauch (bebe în burtică)

Copilul, cum spuneam, vede peste tot burtici cu bebe în ele. Inclusiv a lui și a lui taică-su. Unde precis nu se află nici un bebe :)). Dar ce știu eu...

Multe mămici de prunci din grupa Viezurelui au diverse stadii de burtici, unele au devenit între timp clar vizibile, de unde la început credeam că poate le lipsește o oră-două de sport pe săptămână. Noa, e bebe pe drum. Bun așa. Săptămâna trecută au avut ambele educatoare concediu (de odihnă sau de boală, n-am aprofundat). Luni dimineața ne salutăm cordial cu una dintre ele, cu ditamai burta la purtător... O felicit... Aflu că burtica are vreo 6,5 luni... Ioah! Unde a ascuns-o între timp???? Femeia chiar e slăbuță.

Marți îmi deplasam cu greutate burtoiul personal la grădiniță, să adun Viezurele acasă. Mă oprește o mami de creatură râzgâiată, dacă nu am timp să stau puțin așa, din profil, să-mi admire fie-sa (4 ani, zici că n-are nici 2) burta cu bebe. Cum eu sunt cam sensibilă în domeniu, zâmbesc/rânjesc/îi arăt politicos colții a 'lasă-mă, cucoană, că nu-s exponat de muzeu, și dacă aș fi se taxează', și mă deplasez pe repede înainte spre ușa salvatoare. Unde mă întâmpină pruncul personal cu vestea că iar a aruncat pietre în apă (oha! Conversația despre pietre devine deja agasantă pentru mine), și 'Katrin are bebe în burtică'. Katrin, a doua educatoare. Decid să nu marșez pe informație, fiind deja obișnuită cu bebei prin orice burtă. 

Miercuri ne ducem șnur la Katrin (preferata Viezurelui), pruncul se ascunde după mine și îmi mângâie dintr-o parte burtica, adică pe bebe din ea. Cum conversația are loc în românește, îi traduc educatoarei, inclusiv faza cu Viezurele și tati au și ei câte un bebe... Blabla. Ea: a povestit Viezurele acasă ceva? Hm... Cum că și dumneata ai fi gravidă. Jep, a povestit. Păi... Chiar e gravidă :)). Sincer, pe Katrin n-aș fi bănuit-o, e mai plinuță de felul ei... Și-a dat cu părerea că la mine precis nu mai durează mult (n.a. - burta... Hihi, crede ea că iese locatarul și imediat rămân plată ca o scândură??? Bine ar fi, dar știu deja din experiență că nu va fi cazul, nu mă mai agit pe tema). 

Asta îmi reamintește de ultima reuniune de familie, când unchiul meu m-a întrebat suav dacă sunt gravidă (în mijlocul unei conversații civilizate despre viitorul nostru profesional): nu, eram doar grasă, cum i-am și precizat, ceea ce a dus la ușoare dificultăți de a relua ideile de unde fuseseră întrerupte :)). Maică-mea mi-a atras atenția apoi că nu sunt grasă, doar am 'puțină' burtică. Oh, scuze... aia nu din grăsime - ăh, țesut adipos extra - constă? Că bebe sigur nu era atunci înăuntru. Iar ca subnutrită chiar nu mă văd în oglindă, deși am cumpărat ocazional haine cu un număr mai mic decât era cazul, că mă închipuiam sirenă, nu balenă. Noroc cu politica asta de retur, măcar n-am rămas cu ele pe cap și cu banii aruncați. 

2 comentarii:

  1. Cred ca nu ma insel daca spun ca gata, ai nascut. Sper ca a fost totul bine! Astept vesti, cand poti! Pupici si imbratisari, nopti si zile linistite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am nascut, am scos doar gadgetul, ca riscam sa ma nevrozez tot privindu-l. Inca in formatia de ou (de strut) Kinder cu surprize. Dar merci de urari, le primesc inca de pe acum :).

      Ștergere