Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 24 aprilie 2014

Perle de Viezure

Viezurele cel mare mângâie constant burtica și îmi amintește că acolo e bebe. Când nu mă surprinde cu informația că și la el în burtică este un bebe mic, mic :).

Azi, după duș:
- Bebe din burtică are pantaloni!
Huh, serios? O fi înțeles el că vine un frățior, cum i-am tot cântat noi?
- Pantaloni?
- Mami are pantaloni, tati are pantaloni, V. are pantaloni, bebe din burtică are pantaloni! Pentru că are pantaloni! Deci are pantaloni! îmi explică el.
Pentru că are și el dreptate. Deci... avem una bucată bebe cu pantaloni integrați!

Recent:
- Bebe mișcă! începe Viezurele, uitându-se de departe la burtică.
- Da, mami. Vrei să pui mâna pe el?
Foarte circumspect, mângâie burtica. Locatarul din ea mișcă, actualmente destul de violent. Viezurele își retrage mâna, intrigat.
- Bebe lovește pe mami!

De Paști i-a adus iepurașul o motocicletă, că aia lipsea din parcul auto.
- Vai, ce frumoasă motocicletă ai primit de la iepure...
- Asta nu iepure, asta mami! a decretat copilul. Ups! N-am insistat prea mult, nu știam cum să manageriez situația. Poate a observat ceva în decursul pregătirii cadoului... Sau s-o fi lămurit la grădi, că și acolo au primit cadouri, și nu de la ceva iepure uriaș, ci de la educatoare. Voi investiga ulterior. 

La biserică, tot de Paște, în timpul slujbei, cu sonorul la maxim:
- Mami mami mami mami! (Chiar așa, fără pauză, fără virgulă).
- Șșșșt! Mai încet!
- Mami, uite oameni pictați pe tavan! (evident, fără a reduce sonorul). 
- Nu sunt oameni, sunt sfinți și martiri, încerc eu o explicație șoptită. 
- Da' seamănă cu oamenii, așa, puțin! constată copilul plin de bun simț. 
Cam atât despre minunata, inexistenta lui educație religioasă. Vom recupera, măcar de cultură generală. 
- Ce face nenea acolo? (se referea la preotul care ținea slujba).
- Nenea e părintele paroh și se roagă, mami.
- Se roagă frumos! (de la 'te rog frumos' citire, nu de la frumusețea rugăciunii). 
Ulterior a flirtat cu nerușinare cu o tanti din strană, apoi a început să vrea motocicleta - cu sonorul corespunzător - așa că ne-am refugiat în curte, de comun acord. 

2 comentarii:

  1. al meu fiu, de cind cu asta cu ''mama are un baby in burta" isi ridica mereu bluza in sus si spune mindru tuturor ca el are baby in burta ,ca mama-sa. I-am tot explicat eu ca el e baiat,nu poate sa aiba baby in burta,ca numai fetele pot sa aibe...si acuma intreaba pe toata lumea,pe care prinde ''do you have a baby in your tummy? " :))
    Cum te simti? sper ca bine. Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Totul in limite normale, multumesc de intrebare. Am timp inclusiv să mă lamentez pe blog, după cum vezi. La voi?

    RăspundețiȘtergere