Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

marți, 25 martie 2014

Obsesie - grădinița. De bine :).

Azi s-au aliniat planetele, sau altfel nu îmi explic prin ce minune copilul meu cel anti-grădiniță s-a comportat exemplar și și-a cules laude peste laude de la educatoarea cea cu PMS de săptămâna trecută (categoric asta a avut, biata femeie, cred că degeaba am vorbit-o de rău că nu are răbdare cu Viezurele, că ieri și azi mi-a dovedit contrariul). 

Am reușit chiar să îl las o oră singur, cu urletele de rigoare, dar mi s-a spus că s-a liniștit la 30 de secunde după ce am ieșit eu pe ușă, preferând sala de gimnastică tăvălitului aiurea pe hol. Când am revenit se juca foarte liniștit desenând pentru audiența feminină de 4 ani litere și cifre în nisipul curții. M-a văzut, a luat cunoștință de faptul că am apărut, s-a jucat mai departe și nu prea s-a dat dus acasă. După experiențele noastre anterioare, nu mă las pradă optimismului nemărginit, că mâine s-ar putea să ne situăm la polul opus, dar... wow. Mă simt epuizată de ușurare :). 

Și am mai aflat că ar exista o grupă de gimnastică pentru copiii până în 4 ani la clubul sportiv de la noi din sat, doi pași de noi! Nu găsesc mare lucru pe net, dar voi da o fugă în persoană la locul faptei, poate sunt ceva afișe sau programe sau date de contact. Tare m-aș bucura. Și cred că și Viezurino la fel. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu