Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

sâmbătă, 15 martie 2014

Culinar: Mango lassi

De fiecare dată când mergem la vreun restaurant cu specific indian, comandăm Mango lassi. Se găsește și ambalat la unele lanțuri de magazine, dar nu are gustul original - între noi fie spus, acest gust diferă însă de la restaurant la restaurant.

Azi am încercat la întâmplare o rețetă de Mango lassi de pe internet (www.chefkoch.de) și suntem cu toții într-o isterie, se va mai merge odată la cumpărături azi (că mâine sunt închise toate) ca să achiziționăm mango, iaurt, un soi de zer numit Buttermilch, condimentele ce ne lipsesc, inclusiv apă de trandafiri (Rosenwasser - n-am idee ce poate fi, sau ce gust are, nu-mi amintesc nici să fi văzut pe undeva). Oricum, am nimerit ceva foarte asemănător cu Mango lassi la care visam, doar ceva mai dulce (am pus zahăr vanilat, că esență de vanilie nu avem), și mai consistent (pentru că am renunțat la adăugarea de cuburi de gheață și am înlocuit cantitatea respectivă cu iaurt delactozat - o întâmplare că îl dețineam în frigider și că nu era expirat). 

Ah, visez la vară și la seri lungi pe terasă, cu ceva litri de Mango lassi proaspăt preparat așteptând cuminte în frigider... Viezurele a consumat deja dintr-o suflare cam 600ml, restul l-am ascuns, că altfel sărim peste cină și ne alegem la noapte și cu o superbă diaree ca șofranul. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu