Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

miercuri, 26 februarie 2014

Mica bufniță și alte povestiri

O cunoașteți pe mica bufniță? Ea e.




Am aflat de existența ei de la fiul personal, care îmi recita acasă ceva despre mami Eule (mama Bufniță) care weint (plânge). Apoi m-am informat la grădiniță despre dihanie și am comandat-o de pe amazon.de, să aibă copilul continuitate pentru când schimbăm grădinița (în curândul apropiat). M-am nenorocit, în prima seară am citit cu patos și interpretarea aferentă toată cartea de doar 15 ori :). În plus, m-am aruncat și la o a doua carte cu bufnițe, Heule Eule (Bufnița care bocește)... de doar 8 ori în prima zi.


Evident că m-am aprovizionat demult cu literatură pentru copii în x limbi, inclusiv clasicele povești românești, dar - cu notabila excepție a lui McQueen din Cars și Cars2 - nimic nu l-a fascinat. O vreme am repetat ca automatul "10 kleine Teddys" (Cei 10 ursuleți), în versuri. Eu una îmi amintesc din copilăria proprie de cei 10 negri mititei, recunosc însă că ursuleții sunt mai haioși, mai frumos colorați și cartonat copertați, precum și corecți politic (deși cu doar 20% participare feminină, adică per total doar două ursuline, dintre care una rezistă eroic până la final și face poze spre deliciul celorlalți). După care adorm toți, epuizați, în paturi suprapuse colorate diferit... plus subsemnata, pe care o lua somnul de pe la ursulețul 8 (cam a treia pagină, în sens descrescător), repetarea a 4-a.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu