Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

vineri, 28 februarie 2014

Insomnii 1

Pentru că nu pot afișa tot ce vreau de pe tabletă, și mi-e lene să-mi deplasez fizicul unul sau două etaje ca să sap prin cutii după laptop (da, încă locuim parțial în cutii, n-am desfăcut nici jumătate din ele după mutare, așteptăm să terminăm de renovat), scriu în draci postări în draft... deh, dacă tot nu dorm și mă chinuie marile talente literare! 

Nu dorm, pentru că pruncul m-a trezit cu urletele de rigoare, cum că vrea lapte (el a adormit mulțumit la loc, eu nu). Apoi am auzit un țânțar - în februarie! Pe urmă un (posibil) gândac... așa-mi trebuie dacă aerisesc după ce se întunecă, abia aștept să crească ziua, să ajung și eu acasă pe lumină. 

Acum m-a apucat o foame de lup, tot lenea aia de-a bate etaje până în bucătărie, la mansardă, mă păstrează cât de cât siluetă... zic eu, la spital îmi aud zilnic de multiple ori "Wow, ce burtă ai! Sunt gemeni acolo? Nuuu???? Atunci... tripleți?". Nope, oameni buni, calzi și empatici, e numai unul acolo, înăuntru, mare de soiul lui, dar singurel, nu-mi mai șifonați stima de sine! Și nu, nu trebuie să nasc mâine, aș fi demult în concediu prenatal. Nici nu mi-e poftă de tot ce numiți voi - în mod eronat - "mâncare", de exemplu peștele ăla pe jumătate înghețat, (re)încălzit la microunde, cu consistență gelatinoasă, poreclit pe drept "Fukushima". Ascundeți doar jeleurile, ciocolata și prăjiturile, că le miros cale de trei etaje și s-ar putea să vă treziți fără ele :). Și încetați să-mi repetați că nu aveți pantaloni albi pe măsura mea, i-am încercat pe-ai colegului (1,95m înălțime, greutate normală) și mi se potrivesc de minune... sper să nu descopere unde îi dispare echipamentul de rezervă... dar nici eu nu pot umbla pe secție doar în lenjerie sexi de bumbac cu buline și ciorapi compresivi pe sub crăpătura din fundul pantalonilor (halat nu servesc, că mă coc de vie și deviez spre schimbări nasoale de personalitate), n-avem destule paturi pe terapie intensivă pentru câte infarcte și apoplexii aș provoca (șefilor și administrației, suntem spital confesional, nu întrebați ce confesiune, că ne mutăm de la unii la alții cu o frecvență care desfide logica și memoria oricui). 

Aceastea fiind blogate, mă duc să caut totuși laptoapa aia... cu ocolire pe la mansardă, cine știe, oi fi uitat-o prin frigider...

5 comentarii:

  1. Deci tu esti si insarcinata Ioana ! :-) Ha, cate mai aflu la fiecare trecere a mea pe la tine.Nu ma tine pe jar si zi-mi si cate saptamani de sarcina ai,sexul,. etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vine un băiețel - dacă nu ni-l 'schimbă' din nou în fetiță, cum fu vorba inițial. Asupra săptămânilor se contrazic 3 medici cu experiență. Eu zic că ne apropiem de trei sferturi de sarcină. Vom constata la naștere cine a avut dreptate :).

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari pt sarcina! si io-s gravida :) Cind trebuie sa nasti, more or less?

    RăspundețiȘtergere
  4. Fetelor sa aveti sarcini usoare si duse la termen cu bine, bebei sanatosi tun si frumosi ca voi !

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc. Ma straduiesc in directia scotand de zor tapet :).

    RăspundețiȘtergere