Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 9 ianuarie 2014

Anul Nou

N-am murit, doar ne-am mutat. Înainte, în timpul și după sărbătorile de iarnă. Cu renovări pentru două case și distracția aferentă, să nu mai vorbim de cheltuieli, stres, nervi, accidente diverse (casnice), muncă (am avut concediile decalate, altfel nu s-a putut, iar șeful meu a aprobat peste sărbători concediile tuturor colegilor care mai aveau dreptul), boli (nu era să scăpăm de gripă, Doamne ferește) etc. 

Noroc că a venit mama și s-a ocupat de prunc, pentru ca noi să ne concentrăm pe diverse altele care implicau mers, venit, condus, chestii periculoase pentru cei mici gen diluanți de vopsea, lucrări la instalația electrică, noa, din astea. A prins-o și pe ea gripa, clar. Copilul s-a gândit că nu e cazul să mai și doarmă, de la tuse a vomat câteva nopți la rând, mașina de spălat era în vremea asta nefuncțională, o minune. Numai biata pisică adusă din România a îndurat totul cu stoicism și nu ne-a cauzat nici o problemă. 

Azi dimineață am avut o discuție cu gunoierii, că nu sunt bine sortate gunoaiele, și că ei iau doar jumătate din sacii puși de noi afară. Că restul sunt materiale de construcții. Dar nu avem voie să le punem în containerul special pentru materiale de construcții, ci trebuie date separat la un centru de colectare. Nu la oricare, ci la unul special. Mda. 

Instalatorul tocmai încerca să mă convingă că Regele meu a vorbit azi la ora 10 cu el de pe telefonul nostru fix proaspăt instalat - Regele a plecat de acasă la 7 dimineața, cineva trebuie totuși să câștige banii cu care va fi plătit instalatorul, nu? 

Zugravul se ceartă cu electricianul, nu se înțeleg care și în ce ordine trebuie să își facă treaba. Despre instalația de încălzire nu mai pomenesc, fiecare are ideile personale despre cum funcționează - doar cel care a montat-o e un tâmpit, și eu că insist să îi urmez instrucțiunile, că deja s-a defectat odată din cauze necunoscute. Pe numita instalație tronează instrucțiunile de folosire - un dosărel de vreo 200 de pagini - pe care însă nimeni nu a avut curiozitatea să îl consulte. Eu doar l-am șters de praf, n-am avut timp de mai mult. Promit să recuperez. 

Avem noroc cu vremea, că zilele sunt relativ uscate, parțial însorite, iar temperaturile primăvăratice, ceea ce permite aerisirea normală a încăperilor în care se lucrează. N-avem atâta noroc cu furnizorii de diverse, cu unii din cauza vacanței de iarnă extinse la infinit, cu alții din cauza grevelor angajaților, cu a treia categorie din cauza prostiei proprii și personale - veac nu-i mai contactăm pentru alte servicii. Muncitorii se grăbesc să termine, ne zoresc și pe noi în stilul a, păi mâine noi vrem să punem faianța în camera de zi... la mine, scurtcircuit! nu era vorba de săptămâna viitoare? Faianța cu pricina e încă în magazin!!! Ah, păi nu, păi da, de fapt lor le trebuie, și înainte de asta de ce nu e dărâmat încă un perete? Că ei oameni care să se miște așa încet ca noi n-au mai întâlnit. Say what??? 

Mai vine o tanti de la o firmă de livrat produse înghețate la domiciliu, dacă vreau să comand ceva de la ea, că i-a lăsat ea cândva un catalog Regelui... Aha. Eu vorbeam la mobil, maică-mea îmi vorbea în a doua ureche, tanti cu ale ei. I-am zis că-i ușor prost ales momentul, să spele putina (exprimarea a fost ceva mai diplomatică). Promisiune că mă contactează ea la sfârșitul lunii. No chance, femeie, frigiderul cel mare și frumos nu va fi livrat până atunci. Încercați cu succes (sau fără) la sfârșitul lunii martie! Cuuuuum, n-avem frigider??? Ba da, de voiaj. Pa, pusi, la redevede în 2020! 

Una peste alta, în 2014: an nou, casă nouă, viață nouă. Mai departe, vom vedea pe parcurs. 

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai dat un semn de viata! Pare haotic ce povestesti tu acolo, dar sincer pe mine ma bufneste rasul de cate ori citesc articolele tale. Ai un mod de a povesti incat nu te poti abtine sa nu zambesti macar.
    Iti doresc ca toate lucrurile sa se aseze frumos si in ordine cat mai curand.

    RăspundețiȘtergere
  2. nici un moment de plictiseala, nu-i asa? Lasa,ca asta va tine tineri :)
    la multi ani! sa aveti un an mai bun si mai prosper!

    RăspundețiȘtergere