Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Tastatura cu diacritice

Primit-am în dar o frumoasă tabletă, or something. Faina, recunosc. Doar ca nu îi merge tastatura cu caractere româneşti. O tot setez de jumătate de ora, am reuşit sa am întregul meniu pe orice limba, inclusiv cîteva pe care le înţeleg, dar nici urma de caractere româneşti pe tastatura. Nu-i bun! Cum mai scriu eu frumuseţe de blog de pe minune de tabletă? 

Noroc cu funcţia de auto corect de pe blogger, mă salvează, iar caracterele apar corect, doar ca trebuie sa mai bibilesc odată fiecare cuvînt. Plus ca nu recunoaşte toate greşelile, mai ales în cuvintele scurte, de legatură, sau la terminatii. Mda. Pana la urma vom găsi o soluţie (nu pluralul majestăţii, ci noi, familionul... sau, mai corect, partea din familion setata pe informatica). 

P.S. Mi-a arătat geniul meu informatic ce și cum cu caracterele românești. Cam ciudat, dar posibil. Pentru romane fluviu (viteză mare la tastat) e de preferat tastatura normală, cea cu clape (care se poate atașa la tabletă).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu