Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

marți, 8 octombrie 2013

Shit happens

Mă enervez ori de câte ori constat că iar am fost destul de fraieră încât să îmi imaginez la modul serios că o persoană educată, fără boli psihice aparente ar trebui să urmeze o traiectorie oarecum logică - predictibilă - în comportament. Mai pe scurt, iar am avut încredere în cine nu trebuia. De fiecare dată îmi promit că gata, asta e ultima, urmează să tratez oamenii și universul cu răceală și îmi fac liste infailibile conținând semne ale devierilor de comportament ce duc relația interumană (cu mine) spre dezastru. Numai ca să constat că, după o vreme, mă satur să mă tot gândesc la teorii ale conspirației și iau oamenii așa cum vin, și le acord din nou circumstanțe atenuante, că de, cine e fără pată și prihană, trebuie să arătăm puțină înțelegere semenilor noștri... WRONG! 

Să îndrăznească cineva să îmi spună că nu am o atitudine pozitivă, echilibrată și împăciuitoare :)). 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu