Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

sâmbătă, 3 august 2013

Somn ușor tuturor!

Hahaha, nu mai pot de fericire, îmi doarme! Și anume o noapte întreagă, de la cap la coadă (na, să nu exagerez, de pe la ora 21.00 până la 6:30, dar eu eram deja trează la ora aia). Fără plânsete, fără băut de 'șpce milioane de ori, fără dat din picioare, fără schimbat scutec. Doi, trei ani de nopți din astea cred că vor compensa nedormitul de până acum. 

Probabil a ajuns pruncul într-o altă fază de dezvoltare, poate îl deranja că în pat cu noi îi era prea cald, sau că nu avea destul loc să se învârtă de pe o parte pe alta după pofta inimii, nu știu. De când l-am pus să doarmă pe canapea, nici măcar nu a avut vreo tentativă să se apropie de patul mare din dormitor, eventual mai intră acolo ca să sară pe salteaua lui mică, pusă pe jos, sau ca să se uite în oglindă, dar în momentul când mergem la culcare, se îndreaptă glonț spre canapea. I-am pus perna mea, aia care miroase a mami, pe a lui nu o vrea. Noaptea ”migrează” de pe pernă pe cearceaf, se întinde cât e de lung (și e lung!) și doarme apoi aproape fără să se mai miște.  

Și mă mai încântă și faptul că am reușit să evit cry-it-out, că oricât am cochetat cu ideea, de apucat de ea nu mă trăgea inima deloc. Mă bucur că s-a rezolvat de la sine. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu