Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

marți, 30 iulie 2013

Somn

Mă grăbesc să postez, până mai ține minunea: pruncul doarme. Și anume neîntrerupt, de când l-am adormit în patul din cealaltă cameră (nu al lui, nu, pe ăla l-am și demontat, că oricum ocupa doar locul degeaba). Doarme de-a curmezișul pe canapeaua din camera de oaspeți. N-a țipat, nu s-a trezit, n-a cerut lapte, nu     i-am schimbat scutecul. Am dormit și eu ca lemnul până a sunat ceasul. E drept că am reușit să îl adorm abia la o oră aberant de târzie, asta și din cauză că ieri eram pe la doctori la ora somnului lui de după-amiază, prin urmare mi-a adormit la 16:50 și l-am trezit la 18:00, deci la 21:00 nici vorbă să-i fie somn. 

Sunt foarte curioasă cum vor decurge ”soamnele” viitoare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu