Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

marți, 14 mai 2013

Pat ceva mai japonez

Am o dilemă existențială: mașinile se încadrează la categoria ”animale de pluș”? Că fiu-meu doarme cu mașina sau mașinile, cu greu am introdus o broască moale de pluș în peisaj, mai ales în ideea că nu urlă/bâzâie/cârâie/rage sau face zgomot de sfârșit de lume când e scăpată pe jos, ca mai sus-amintitele mașini. 

Prin urmare, progresele ”somnifere” constau în: îmbăiat, spălat dinții - cu această ocazie spălat eventual și vana cu numita perie ornată cu McQueen, fugărit copilul prin casă pentru înscutecit și îmbrăcat în ”pijamală” (alintată și pija-mija), supt un biberon imens de lapte, apucat bine 2 mașini, montat broasca sub ele, încercat să scăpăm de una dintre mașini, zbierete, lăsat mașina la locul ei pentru încercat mai târziu, adormit, trezit din nou (mama), scăpat de recuzita pe roți, mutat în patul propriu (tot mama). Pentru că - realizare epocală - am reușit să conving orătania nazistă să doarmă pe saltea. Mda, pe salteaua pusă pe podea, pentru că sub formă de pat (avem, l-am dezmembrat însă recent) pruncul nu o tolerează. Doarme și la grădiniță pe saltelele puse pe podea, și pare încântat de ele, am zis că merită o încercare. 

A văzut că meșteresc la saltea, s-a tot uitat din ușă, apoi a venit să sară pe ea, să facă tumbe, să răvășească așternuturile noi, și în cele din urmă s-a întins fericit, a luat broasca în brațe și... a început să fugă prin casă :)). L-am convins apoi să vină să îi citesc povestea de noapte bună pe saltea (incomodă la culme, pentru mine), și a adormit cu o singură trezire în prima noapte, soldată cu urlete de sfârșit de lume și emigrat la noi în pat, în a doua noapte fără treziri, cu un biberon băut și fără schimbat de scutec (raportul bunicii supraveghetoare). Acum ne pregătim pentru a treia noapte. 

Un comentariu:

  1. sa stii ca aici multa lume foloseste metoda asta, ca sa faca trecerea de la dormitul in patul parintilor, la dormitul singur. Faptul ca tu ai reusit sa pui salteaua la el in camera si sa dorma acolo din prima e super!! io stiu cazuri unde salteaua a stat prima luna ( sau citeva sapt) in camera parintilor, linga pat si abia apoi s-a facut tranzitia in camera copilului, cu salteaua tot pe jos. Hey...whatever works!!

    RăspundețiȘtergere