Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

sâmbătă, 6 aprilie 2013

Rămas bun

Gata, s-au dus toți bunicii mei, până și cel de împrumut.

Odihnește în pace, bunițo!


Asta e poza de pe pagina de Facebook a Teatrului Regina Maria din Oradea. Era tânără și frumoasă, avea succes, charismă, o familie, prieteni, o viață bogată. Așa i-ar fi plăcut să își amintească lumea de ea. 

Eu altfel am cunoscut-o, am alte poze și alte amintiri, cu ea de patru ori bunică și, până acum, de patru ori străbunică. O să-mi fie dor de ea. Viezurino nu și-o va mai aminti, din păcate. 



4 comentarii:

  1. Condoleante,draga Ioana! Sa-i fie drumul lin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Condoleante! Cand eram copil - un pic mai mare decat sunt copiii nostri acum, imi placea sa mi se povesteasca despre rudele mai in varsta sau decedate. Mi se parea ca e un fel de poveste din alta lume, care cumva reusea sa aibe legatura si cu lumea mea. Poate vom descoperi ca si copiilor nostri le face placere sa auda povesti din arborele genealogic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa ai dreptate. Mie imi placea sa ascult ce povesteau ei, bunicii, despre viata lor, la un moment dat i-am rugat pe toti sa scrie povestile astea, dar nu prea au avut spor :). Asa ca ramane sa imi exersez eu memoria, amintindu-mi ce povesteau ei.

      Ștergere