Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 11 aprilie 2013

Grădinar cu experiență

Mda. Deci, după 5 zile în România, la bunici, și diverse aventuri cu pisici și căței, am ajuns azi din nou la grădinița veseliei. Unde era doar o educatoare, celelalte aveau diverse alte probleme de rezolvat. L-am lăsat acolo cam cu grijă, dar nu a plâns deloc, abia a catadicsit să ia notă de faptul că m-am despărțit oficial de el, conform regulamentului. L-am recuperat după două ore, când a trebuit să insist puțin ca să vină la mine, era prea ocupat cu desenatul. 

S-ar zice că evoluăm cu viteza luminii în direcția dorită! Deși mi s-a prezis că întreruperea ”adaptării” va avea consecințe dezastruoase, va cauza un regres vizibil, plânsete, tot soiul de alte of-uri și baiuri. 

The final frontier: dormitul la grădiniță. În premieră, săptămâna viitoare. 

Un comentariu: