Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

joi, 4 aprilie 2013

Grădinar 3 - Prea frumos ca să dureze?

Azi eu am fost cea dată afară de la grădi :)). M-am ridicat de pe scaun, mi-am luat rămas bun de la un Viezure care dădea să plângă și pe urmă am ascultat la ușă până a ieșit una dintre educatoare - nu se auzeau urlete nasoale. Hm... 

M-am dus după el după două ore, cum convenisem. Cică a mâncat tot, a stat liniștit la masă cu ceilalți copii, a explorat toate colțurile și jucăriile. Când m-a văzut, a vrut să îmi sară direct în brațe de pe pasarela aflată la 2m înălțime, peste parapet, nu-i venea ideea să coboare pe scările aflate în direcția opusă. Dar nu plângea, nici nu urla nemulțumit, ca de atâtea ori la dădacă. A venit frumos cu mine, doar pe hol mi-a cerut vehement să îl iau în brațe. A mâncat de prânz și a adormit fără proteste în jur de ora 12:00, ceea ce nu s-a mai întâmplat de când era bebe mic. 

Sunt curioasă cât durează minunea. Prea decurge totul lin, și mult mai repede decât mă așteptam și eu - nu că ar fi un dezavantaj, mă bucur că îi place și că nu consideră mersul la grădi o pedeapsă. Mâine e vineri, ultima zi din săptămână, mi s-a spus deja că lunea va fi o zi dificilă, după weekendul petrecut cu părinții. 

- va urma -

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu