Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

duminică, 10 martie 2013

Liebster Award - via Zu




Lumeee, lumeee... iacă, am primit și eu un premiu! Mulțumiri lui Zu pentru el! Vine direct și cu o leapșa la pachet - prima!

Nu mă prea pricep la lepșe și premii, așa că am copiat din postarea lui Zu regulile pe care trebuie să le respect și întrebările la care trebuie să răspund. 

1. Numește și mulțumește persoanei blogului care ți-a dat premiul.
Încă o dată, mulțumiri lui Zu.

2. Scrie 11 lucruri despre tine, că dacă tot ne-am împrietenit prin intermediul blogului, trebuie să ne știm mai bine, nu?

Păcatele mele, ”numai” 11 lucruri despre mine? Să vedem cum reușesc să mă restrâng :)).
Nu neapărat în ordinea importanței, că iar am un episod minunat de insomnie, în care nu mă deranjează nimeni, dar nici ideile nu mi le pot organiza prea cu foc: 

- citesc în disperare, aproape orice, de la reviste la romane și cărți de specialitate. Grosimea contează :)); 
- consider înghețata aliment de bază și ador cafeaua;
- îmi place să spăl vase, rufe doar cu mașina - restul treburilor casnice le-aș pasa oricând altora. Dar gătesc rezonabil, pentru cât nu mă preocupă domeniul;
- am talent la rezolvat problemele altora;
- nu-mi plac filmele sau cărțile de groază. Uneori realitatea bate filmul, fiind destul de sinistră și fără ele, în timpul meu liber vreau să mă destind, nu să îmi oripilez creierul cu monștrii, violențe și deviații psihice;
- pacienții mei vin la mine ca la psihiatru... iar eu am altă specialitate :);
- știu să joc teatru - cred că mi-am ratat cariera de actriță;
- mă îndoiesc tot timpul că sunt o mamă bună, deși mă străduiesc din greu și, înainte de a-l avea pe Viezurino, chiar credeam că voi reuși să fiu mama perfectă (câtă aroganță!);
- pot să mă autoironizez, doar criticile altora le suport mai greu :));
- tricotatul mă ajută să mă concentrez, să îmi adun gândurile și energiile, să nu îmi las mintea să zburde aiurea la cursuri, perfecționări, conferințe de tot soiul;
- ador călătoriile, detest ieșitul cu cortul. 

3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.


1. Principala mea trăsătură
S-ar zice că până la vârsta asta ar fi trebuit să o pot numi cu ochii închiși, dar mi-e greu să mă hotărăsc doar pentru una. Oscilez între ”pragmatica pe care te poți baza în orice condiții”și ”romantică incurabilă”.

2. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei
Depinde la care dintre ei. Sinceritatea, oricum. 

3. Principalul meu defect
Vorbesc mult și cu sens :)) (numai să nu întrebați pe alții)

4. Îndeletnicirea mea preferată
Scrisul. Mai nou la concurență cu cititul cărților pentru copii. Evident, cu voce tare, pruncului din dotare.

5. Fericirea pe care mi-o visez
Familia întreagă cu sănătate fără limite, timp de scris și cont burdușit. Nu musai cu miliarde de miliarde, doar câteva milionașe de euro, acolo, cât să ne asigure o viață decentă până prin anul 2200. Mda, și contul ăla să fie într-un paradis fiscal.

6. Locul unde aş vrea să trăiesc
Pe-un picior de plai, pe-o gură de rai, într-o casă perfect utilată, care se curăță singură, cu teleportor în garaj și fără vecini gard în gard. Romantic, nu? 

7. Eroii mei preferaţi din viaţa reală
Maică-mea. Nu e vreo vedetă, dacă vă întrebați, dar e persoana care mi-a marcat existența. Cu resursele precare pe care le-a avut la dispoziție și fără nici un sprijin sau încurajare, nici măcar morale, a realizat chiar mai mult decât i s-a predicat non stop că nu are cum. 

8. Ce urăsc cel mai mult
Ipocrizia. Și taxele :)). 

9. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere
Imortalitatea, dar cu corpul, aspectul și optimismul netulburat de la 24 de ani. 

10. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă
Cele din dragoste :).

11. Deviza mea
Asta e probabil cea mai grea dintre întrebări. N-am o ”deviză” valabilă pe viață, cel puțin până acum nu am descoperit una, dar în acest moment îmi vine în minte ”N-o fost niciodată să nu fie cumva” (și sper să o citească cel la care mă gândesc eu).

Noul set de 11 întrebări:
1. De ce scrii pe blog?
2. Dacă ai blog cu temă, postările tale respectă strict tema enunțată?
3. Câte bloguri ai, și dacă ai mai multe, care sunt motivele pentru care le-ai ”separat”?
4. Clasica ”unde te vezi peste 5 ani”
5. Îți plac lepșele? De ce?
6. Cât de mult din tine expui de fapt pe blog?
7. Ce calități cauți la autor atunci când te decizi să urmărești blogul cuiva?
8. Cum privești din punct de vedere calitativ informațiile de pe alte bloguri? Le consideri serioase, le preiei ca atare, le mai verifici cu alte surse?
9. Cum vă place să vă petreceți timpul liber, în ideea că îl aveți?
10. Cum vă relaxați în general?
11. V-ați lua un animal de casă (dacă nu cumva aveți deja unul). Ce fel de animal și de ce?



4. Nominalizează 9 blogărite pe care le admiri și care au mai puțin de 200 de followers și premiază-le

Ups! Admir eu mai mult de 9 blogărițe, și nu în funcție de numărul de followers, însă multe au primit deja premiul și leapșa. Așa că mă limitez doar la 4, în speranța că voi completa ”stocul” cât de curând:


5. Anunță-le de acest aspect pe pagina lor
Rezolvat!


4 comentarii:

  1. Promit sa ma achit de leapsa cu prima ocazie cand chiar am ceva timp la dispozitie sa scriu pe indelete! :D Multam fain pentru apreciere! Eu iti spun de pe-acum ca sentimentul e reciproc! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No, ca ma faci sa rosesc! Astept sa citesc, deci :)

      Ștergere
  2. Multumesc, Ioana. Leapsa este pe lista mea :)

    RăspundețiȘtergere