Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

sâmbătă, 23 februarie 2013

Decalaje

Viezurino pare să aibă o noapte în care s-a decis să doarmă. Ce face mă-sa? Cască ochii la el, la cărți, pe net, pentru că - upsala! - nu poate să doarmă (pe încercate timp de vreo 3 ore)! Nu-i frumos? Și ca totul să fie roz, mâine - respectiv azi, peste vreo 5 ore - am și un nenorocit de curs de perfecționare, la care am visat cu drag toată săptămâna și pe care acum nu îl pot detesta îndeajuns, pentru că oricât de interesant se va dovedi, pot să anticipez deja că eu voi picoti cel puțin prima jumătate, până își fac efectul primele... hm... câteva cafele. 

2 comentarii:

  1. Nu stiu daca te tenteaza genul acesta de lepse, nu e "cu musai" dar ai un premiu la mine pe blog - eu le-am interpretat ca un mod de a promova alte bloguri ce-mi plac.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de leapsa, o sa raspund la ea cat de curand! Speram sa o fi facut deja, dar nu, mai am de asteptat si de cizelat :).

      Ștergere