Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

duminică, 13 ianuarie 2013

Mușcătura realității

Back to reality. Lucru de care m-aș fi scutit cu mare drag încă două până la patru săptămâni în plus, să mă pun și eu la zi cu somnul. Dacă socotesc bine, cu excepția câtorva nopți în septembrie 2011 și acum, după Revelion, nu am mai dormit fără întreruperi de pe la Crăciunul 2010, când au început minunatele insomnii de sarcină. Deși, mi se șoptește din public, nu dormeam eu chiar așa de bine nici în toamna 2010, dar 2 nopți din 5 nu se pune, zic eu. 

No, acestea fiind lamentate, m-a fericit dădaca și cu o gripă de zile mari, de a trebuit să rămân acasă cu pruncul patru zile întregi. Evident că la cabinet nu au fost încântați. Dar am avut ceva vreme să îmi caut alt job, mai 1/2 sau 2/3 cumva, unde nu risc să omor pe nimeni din cauza oboselii. Oferte cam slăbuțe, cum era și de așteptat, dar na, asta e situația. Om vedea ce va fi. 

În loc să pun mâna să mai citesc una alta, mă dau pe net în căutare de vacanțe exotice cu prunc după noi, sau de mobilă pentru camera lui din casa cea nouă - nici măcar nu am măsurat pe acolo, știu doar așa, aproximativ, cam ce ar încăpea. Și am reușit să scap la coafor săptămâna asta, de mi-am împestrițat freza cu șuvițe blonde. Hm... să amintesc doar că la tanti aia nu mă mai duc în grabă, așa șuvițe aiurea nu am mai avut niciodată. Arată de parcă fixativul ar fi colorat, cu pete mari de blond unde nu te aștepți. Mă bate gândul să trag o vopsea peste, să le acopăr, dar omul meu susține că lui îi plac (!!!). M-am și tuns, cică, deși tanti și la asta o făcut economie, luând efectiv cam 2mm din vârfuri. Bon, să zicem că asta s-ar rezolva cu o nouă vizită la coafor în scurt timp. 

Așa. Și am dat iar iama în haine pentru copii. Pentru că voiam un sutien nou. Jep. Adică m-a scăpat Necuratul la cumpărături cu Viezurele adormit după mine, și m-am socotit eu că ar fi ocazia potrivită să încerc una-alta. Mda. După aproximativ 10 minute de privit, încercat, enervat am aterizat la raionul pentru copii. Ehe, aici era Raiul, toate reduse frumos, culori, mărimi, tot ce vrei... 

Și cam așa a decurs prima săptămână ”lucrătoare”. Sunt curioasă dacă de mâine intrăm sau nu în rutină. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu