Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

duminică, 6 ianuarie 2013

Cronică de vacanță

Primul Crăciun cu familia lărgită de când îl avem pe Viezurino. Lume multă, viermuială de copii, bârfe, întâlniri cu prietenii, stresul atavismelor de familie de care nu avem scăpare (pe vremuri, obișnuiam să pariem cu frate-meu cine ce răutăți va spune și de data asta, de câte ori și în ce ordine... eh, prostii de copii, acum nu mai avem timp de așa ceva). 

Pe Viezure nu l-au interesat brazii împodobiți până după Crăciun, principala atracție au constituit-o câinele, respectiv pisica. Dintre cadourile aduse de Moș au avut succes cele mai negândite: mașinuțele chinezești ultra ieftine (sperăm că nu și radioactive). A mai făcut câteva achiziții surprinzătoare de limbaj, între care diverse nume proprii și... cuvântul ”papuci”. 

N-am pregătit nimic special pentru Revelion, am aterizat din întâmplare și în ultimul minut la o petrecere în cadru restrâns unde ne-am simțit foarte bine. N-am avut nimic special de îmbrăcat, de cumpărat n-am găsit nimic potrivit, de pus în bagaje am uitat.

Am mâncat de parcă venea sfârșitul lumii, acum urmează cura de slăbire :)). Am avut parte de răceli, sinuzită care nu mai trece cu nimic, dureri de cap și dispoziție depresivă. Pe Viezure l-am cadorisit timp de o săptămână uneia dintre bunici, noi am dormit la cealaltă - în ideea că fără el chiar am DORMIT, nu doar ne-am prefăcut.

Pentru 2013 avem un ”singur dor”: să-i vină copilului geniala idee să doarmă fără întrerupere! 

2 comentarii:

  1. La multi ani, draga Ioana! Sa fii sanatoasa, voioasa, voinica si demna de numele sfant ce-l porti! Si, bineinteles, mai odihnita! :D Poate simte si piticul ca merita si mami un astfel de cadou, dupa atata vreme!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urari... sper sa priceapa si piticul cum devine chestiunea, ca nu pare...

      Ștergere