Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

sâmbătă, 1 decembrie 2012

Weihnachtsmarkt

Adicătelea târgul tradițional de Crăciun, cu gherete cu vin fiert, turtă dulce și carusel pentru copii. Am fost azi la cel din Darmstadt. Pe mine una nu mă dă pe spate ideea în sine, în fiecare an e cam la fel, până și locul tarabelor e același. Plus că e FRIG, iar încălzirea cu vin fiert funcționează doar pentru ne-șoferi sau ne-părinți de brotac țopăitor în toate direcțiile (era să-l pierdem azi prin mulțime, el fiind mic și strecurându-se pe sub exponate, noi... după el, dar pe căi mai ocolite - un prieten păzea în timpul ăsta căruciorul). 

În orice caz, am dat iama prin bezele; langoșii îi lăsăm pe săptămâna viitoare, globuri și ornamente de Crăciun avem deja destule, combinația dintre Viezure și lumânări e tabu, gablonțuri fără număr zac prin cutii... așa că am cumpărat cărți (ioa... și din alea avem destule, în caz că vă întrebați, dar cărți nu poți niciodată spune că ai prea multe - cu excepția zilei fatidice când va trebui să le muți în altă locuință, fi-r-ar ele de pietre), și pulovere din lână de alpaca. Pentru Viezurino, logic. Care între timp adormise epuizat în cărucior, după ce s-a jucat vreo două ore în spațiul special amenajat din Central Station, dându-se pe tobogan și distrugând decorațiile luminoase de pe pereți, în cârdășie cu alți pitici de vârste apropiate, și altă oră și jumătate s-a cățărat pe rafturile mai joase ale librăriei (încălțat, mda), de unde mă-sa l-a cules de fiecare dată în ciuda protestelor sonore amintind de filmele cu Bruce Lee. 

Cred că mai mergem și mâine, dacă va fi soare, ne-am distrat de minune!

P.S. Mi s-a spus că astăzi, în România, a fost 1 Decembrie. În mod destul de curios, a corespuns cu data de 1 Decembrie a Germaniei. Da, dar ”voi n-ați avut zi națională!”. Ba cred că am avut, că naționalitatea nu ne-am schimbat-o, doar domiciliul. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu