Lilypie - Fifth Birthday

Lilypie - Second Birthday

marți, 27 noiembrie 2012

Neliniști existențiale

Deeeeci... (nu mă pot abține să nu încep cu concluzia :).

Mă gândesc intens ce și cum să fac, pentru ca Viezurino să fie în siguranță dacă nouă ni se îmtâmplă ceva. Cum să punem ceva bani deoparte pentru el, astfel încât să aibă un capital la majorat, pentru studii sau ca să înceapă o afacere. Îmi fac probleme că nu va avea cine să îl crească, sau că va trebui să crească în România cu bunici bătrâni și săraci. În fine, sunt într-o dispoziție cam sumbră și vânez niște certitudini. 

4 comentarii:

  1. Eu zic sa respiri adanc, sa iei lucrurile pe rand, etapa cu etapa si sa le traiesti din plin. :) Undeva, printre astea, poti sa-ti faci si grijile de mai sus, dar nu in exces, ca dauneaza grav sanatatii. :p Singura certitudine pe care o ai acum e ziua de azi, nu? Profita!

    O imbratisare virtuala face bine dispozitiei sumbre? Dar doua? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat mai multe :). Doua sunt mai bune decat una, clar :). Multam!

      Ștergere
  2. Cred ca visam aceleasi vise sumbre in ultima vreme, ca si eu ma tot gandeam la genul asta de probleme...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie stiu precis ca de la trafic si accidentele de circulatie mi se trage. Tie?

      Ștergere